Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404357/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00494934/01 - Wynik z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie oceny rezultatów i oddziaływań wybranych projektów współfinansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 – Program „Sprawy Wewnętrzne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147027812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 77
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-679
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 84 05
1.5.8.) Numer faksu: 22 542 84 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@copemswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copemswia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej oraz innych programó
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oceny rezultatów i oddziaływań wybranych projektów współfinansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 – Program „Sprawy Wewnętrzne”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6673f4-3a20-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014531/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Badanie ewaluacyjne ex post Norweskiego Mechanizmu Finansowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021 – Program „Sprawy Wewnętrzne”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc6673f4-3a20-11ef-880f-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale 11 SWZ przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad w zakresie RODO zostały opisane w rozdziale 22 SWZ przedmiotowego postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad w zakresie RODO zostały opisane w rozdziale 22 SWZ przedmiotowego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COPE/56/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie oceny rezultatów i oddziaływań wybranych projektów współfinansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 – Program „Sprawy Wewnętrzne”
4.2.6.) Główny kod CPV: 79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty wg. kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodyka
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja badania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kluczowi eksperci
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia;Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy niezależne od podmiotu zlecającego badania ewaluacyjne (niezależne rozumiane jako brak powiązań pomiędzy podmiotem zlecającym a wykonującym badanie, w tym powiązań kapitałowych, osobowych lub innych, które mogłyby podważyć niezależność badania), z których każde miało wartość nie mniejszą niż 150 tys. zł brutto oraz w ramach każdego przeprowadzono co najmniej wywiady pogłębione w zakresie min. 20 respondentów oraz analizę danych zastanych.
2. Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2.1. Kierownik zespołu badawczego, który:
a) posiada wykształcenie wyższe 2 stopnia w zakresie nauk ekonomicznych lub społecznych;
b) posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 badaniami ewaluacyjnymi, w ramach których wykorzystano co najmniej dwie techniki badawcze, w tym indywidualne wywiady pogłębione obejmujące min. 10 respondentów.
2.2. Ekspert ds. merytorycznych (poniższe wymagania dotyczą poziomu minimalnego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
a) posiada wykształcenie wyższe 2 stopnia w zakresie nauk ekonomicznych lub społecznych;
b) posiada doświadczenie w prowadzeniu badań nad obszarem bezpieczeństwa wewnętrznego (tj. migracji w kontekście bezpieczeństwa wewnętrznego i/lub ochrony granic i/lub współpracy organów ścigania, w tym zapobieganie i wykrywanie przestępczości zorganizowanej) w Polsce lub Europie. W celu spełnienia tego warunku ekspert wykaże udział w realizacji co najmniej jednego naukowego projektu badawczego w ww. zakresie. Zamawiający jako udział w realizacji co najmniej jednego naukowego projektu badawczego rozumie i oczekuje, że ekspert ds. merytorycznych wykaże doświadczenie jako osoby biorącej udział w badaniach naukowych zleconych lub realizowanych przez uczelnie wyższe, instytucje/ośrodki/instytuty badawcze krajowe i międzynarodowe lub inne o podobnej działalności naukowo - badawczej, tj. będącej członkiem zespołu badawczego/ kierownikiem/twórcą lub współtwórcą badań, badaczem prowadzącym badania we wskazanym wyżej obszarze, i w celu potwierdzenia warunku poda tytuł, opis udziału (rola eksperta) w badaniach ww. obszaru oraz krótki opis badania.
2.3. Ekspert ds. badań, który:
a) posiada wykształcenie wyższe 2 stopnia;
b) uczestniczył w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 3 niezależnych od podmiotu zamawiającego badań ewaluacyjnych, wykorzystujących co najmniej technikę wywiadów pogłębionych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz usług
Wykaz osób
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4500 złotych.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu na rachunek bankowy 49 1010 1010 0014 4313 9120 0000;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4 ustawy pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
c) Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3. składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazują spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana terminów realizacji zamówienia o których mowa w § 2 Umowy, z wyłączeniem terminu przekazania raportu w wersji ostatecznej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 2 Umowy, chyba że dochowanie terminu przewidzianego w Umowie dla raportu ostatecznego stało się niemożliwe z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub Beneficjentów;2) zmiana w składzie zespołu wykonawcy w zakresie osób wskazanych w ofercie, o ile zmiany te wynikają z okoliczności na które wykonawca, działając z należytą starannością, nie miał wpływu, a osoby zaproponowane do dalszej realizacji umowy posiadają wymagane SWZ kwalifikacje. Zmiany polegające na rozszerzeniu składu zespołu o osoby wspierające prace kluczowego personelu, nie wymagają zmiany umowy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany poinformować pisemnie Zamawiającego o rozszerzeniu składu, wskazując imiona i nazwiska tych osób oraz określając role, jakie będą pełnić w toku realizowanej usługi;
3) zmiana zasad dokonywania odbioru usługi, jeśli nie spowoduje to zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
4) zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do Umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;
5) zwiększenia wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT obejmującej usługi będące przedmiotem niniejszej Umowy. W przypadku zmiany stawki podatku VAT do podanych cen netto usług zostanie doliczony podatek VAT według stawki obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego;
6) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-12
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.