Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365605/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-14) 615-32-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc85981c-2959-11ef-b091-ce35ef0795551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc85981c-2959-11ef-b091-ce35ef079555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100193/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa artkułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-30-TP-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247352,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Artykuły spożywcze1. 2. 3.
1. Bazylia op.
2. Biszkopty op.
3. Groszek ptysiowy op.
4. Przyprawa do dań z fasoli op.
5. Przyprawa do ryb op.
6. Bita śmietana op.
7. Mąka razowa op.
8. Papryka czerwona mielona ostra op.
9. Gałka muszkatołowa op.
10. Tymianek op.
11. Kasza pęczak op.
12. Imbir op.
13. Słonecznik łuskany op.
14. Sezam op.
15. Żelatyna op.
16. Cukier wanilinowy op.
17. Soda oczyszczona op.
18. Ksylitol op.
19. Curry op.
20. Fasola czerwona w puszce op.
21. Rodzynki op.
22. Kurkuma op.
23. Czosnek granulowany op.
24. Budyń bez cukru op.
25. Wafle ryżowe naturalne op.
26. Budyń z cukrem op.
27. Chrupki kukurydziane bez dodatków op.
28. Ciastko biszkoptowe, op.
29. Chrzan tarty op.
30. Cukier op.
31. Cukier puder op.
32. Cynamon op.
33. Drożdże świeże op.
34. Drożdże instant op.
35. Dżem op.
36. Galaretka owocowa op.
37. Groszek konserwowy op.
38. Tortilla - placki pszenne op.
39. Herbata op.
40. Herbatniki op.
41. Kakao op.
42. Kasza jęczmienna mazurska op.
43. Kasza kukurydziana op.
44. Kasza manna op.
45. Kawa zbożowa op.
46. Ketchup łagodny op.
47. Kisiel bez cukru op.
48. Kisiel z cukrem op.
49. Kminek op.
50. Koncentrat pomidorowy op.
51. Kukurydza konserwowa op.
52. Kwasek cytrynowy op.
53. Liście laurowe op.
54. Majeranek op.
55. Majonez op.
56. Makaron op.
57. Makaron lasagne op.
58. Makaron zacierka op.
59. Makaron sphagetti op.
60. Makaron muszelki, kokardki op.
61. Makaron penne op.
62. Makaron cannelloni op.
63. Makaron conchiglioni (muszle duże) op.
64. Mąka pszenna typ. 500 op.
65. Mąka ziemniaczana op.
66. Miód naturalny op.
67. Musztarda op.
68. Ocet op.
69. Ogórek konserwowy op.
70. Olej roślinny op.
71. Oregano op.
72. Papryka mielona słodka op.
73. Pieprz czarny mielony op.
74. Płatki owsiane op.
75. Proszek do pieczenia op.
76. Przyprawa sypka op.
77. Przyprawa w płynie op.
78. Ryż op.
79. Sól op.
80. Sucharki op.
81. Ziele angielskie op.
82. Zioła prowansalskie op.
83. Bita śmietana spray op.
84. Musli chrupkie bananowe z kawałkami czekolady i nasionami chia op.
85. Soczewica czerwona op.
86. lubczyk op.
87. pieprz ziołowy op.
88. rozmaryn 250g pet op.
89. siemię lniane 400 g op.
90. groszek zielony mrożony op.
91. dżem niskosłodzony op.
92. kasz gryczana op.
93. makaron gwiazdki op.
94. makaron ryż op.
95. przyprawa do kurczaka op.
96. makaron pełnoziarnisty op.
97. mleko w proszku op.
98. andrut op.
99. goździki op.
100. czekolada gorzka op.
101. przyprawa kebab-gyros op.
102. Mus owocowy op.
103. Żurek w torebkach op.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 183047,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Jaja1. 2. 3. 4.
1. Jaja kurze szt. 35000
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Kleiki, kaszki i zupki1. 2. 3. 4.
1. Kleik ryżowy szt. 30
2. Deserek owocowy dla dzieci po 4 miesiącu szt. 300
3. Deserek owocowy dla dzieci po 5 miesiącu szt. 300
4. Deserek owocowy dla dzieci po 6 miesiącu szt. 300
5. Deserek owocowy dla dzieci po 8 miesiącu szt. 300
6. Modyfikowane mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia szt. 25
7. Mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu szt. 25
8. Mleko następne dla niemowląt powyżej 1. roku życia sz. 25
9. Kaszka ryżowa szt. 40
10. Kaszka mleczno-ryżowa szt. 40
11. Zupka marchewkowa z ryżem szt. 300
Warzywa z indykiem szt. 300
12. Zupka jarzynowa z kurczakiem szt. 300
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 21820,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Woda mineralna1. 2. 3. 4.
1. Woda mineralna, nienasycona CO2, szt. 3 500
2. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 5 500
3. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 200
4. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 100
5. Woda mineralna, wysokonasycona CO2, szt. 100
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 17284,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135357,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154892,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135357,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLARIS" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250450755
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska, 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135357,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27562,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ TURCZYŃSKI JAJCO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121437743
7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 6B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-727
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert zostały złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy PZP.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
4.5.5.) Wartość części: Podana wartość części zamówienia jest wartością maksymalną z opcją odpowiednio dla danego pakietu zamówienia.
ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- "Kontrole elementów i urządzeń górniczych wyciągów szybowych oraz urządzeń ciśnieniowych zainstalowanych w zakładzie górniczym Kopalnia Soli Bochnia do wykonania w 2024 roku".
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych BZUK Sp. z o.o. w Bochni
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- Sukcesywna dostawa (wg potrzeb) artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich.
- Sukcesywne dostawy dżemów, marmolady, powideł śliwkowych, oraz cukru do Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych w Okręgu Lubelskim w I półroczu 2025 r.
- zamówienie II: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych W Rakowicach Wielkich w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie, Gmina Ożarów Mazowiecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.