eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DominówRoboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2024 i 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2024 i 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 84 680 62 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a3cfe85-0d2e-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2024 i 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a3cfe85-0d2e-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w latach 2024-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2024 i 2025,które będą wykonywane wg poniżej wymienionych pozycji:
1) Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej z kruszywa równiarką wraz z zagęszczaniem walcem stalowym – bez dowozu materiału kamiennego przy szerokości nawierzchni drogowej 3 – 4 m; - szacunkowo 18 000 mb
2) Mechaniczne profilowanie istniejących nawierzchni gruntowych i tłuczniowych równiarką bez zagęszczania walcem stalowym o szerokości nawierzchni drogowej 3 - 4 m; - szacunkowo 2 800 mb
3) Remont istniejących nawierzchni tłuczniowych poprzez uzupełnianie jej ubytków (dziur) kruszywem budowlanym lub kruszywem mineralnym wraz z zagęszczeniem mechanicznym (wałowanie walcem stalowym) z transportem tego materiału na wskazaną drogę na terenie gminy. Materiał (kruszywo) przekaże Wykonawcy Zamawiający – szacunkowo 35 000 m2
4) Wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa budowlanego i/lub kruszywa mineralnego (materiał przekaże Zamawiający) o średniej grubości w-wy do 15 cm, a roboty polegają na wykonaniu koryta, dowiezieniu, rozgarnięciu i wyprofilowaniu dostarczonego kruszywa oraz jego uwałowanie walcem stalowym; - szacunkowo 1 613 m2
5) Wykonanie pobocza drogowego z kruszywa wraz z zagęszczeniem o szerokości od 0,5 m do 0,7 m (przy krawędzi jezdni bitumicznej). Roboty polegają na dowiezieniu, rozłożeniu, profilowaniu i zagęszczeniu materiału powierzonego przez Zamawiającego; - szacunkowo 10 000 mb
6) Wykonanie rowu odwadniającego o głębokości do 1 m wzdłuż dróg gminnych; - szacunkowo 400 m3
3. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych
1) Wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie;
2) Zorganizowanie zaplecza na składowanie materiału kamiennego (kruszywo mineralne, kruszywo budowlane) dostarczane przez Zamawiającego dla potrzeb wykonywania bieżącego utrzymania i remontów nawierzchni tłuczniowych na drogach. Miejsce składowania materiału powinno znajdować się na terenie gminy Głusk lub nie więcej jak 10 km od jej granic.
3) Zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się na placu budowy;
4) Zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia podczas wykonywania robót utrzymaniowych na drogach;
5) Utrzymywanie porządku na terenie robót oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
6) Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem robót;
7) Zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie przedmiotowych robót;
8) Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojazd do przyległych nieruchomości;
9) Przerwy w ew. zakłóceniach możliwości wjazdu nie mogą trwać dłużej niż 1 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427900,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427900,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427900,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFPOL Korporacja Gospodarcza Rafał Sokół

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462375638

7.3.3) Ulica: Barwinkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-224

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427900,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.