Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343770/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00423614/01 - Wynik z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Gnojnik do szkół i placówek w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 363
1.5.2.) Miejscowość: Gnojnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl (https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f346d5c6-e570-4aae-88e4-cb872f5d179a); www.gnojnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Gnojnik do szkół i placówek w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78825ac1-3518-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiD.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gnojnik do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Złotej (adres: 32-859 Złota 292) wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w terminie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.- ilość dowożonych uczniów - 11,
- szczegółowy zakres rzeczowy: dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) na trasie Uszew – Gnojnik – Gosprzydowa – Lewniowa – Biesiadki – Żerków – Złota; długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 35 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do placówki:
Uczniowie dowożeni z miejscowości:
Gnojnik: 5
Gosprzydowa : 3
Lewniowa: 2
Żerków: 2
• wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc siedzących odpowiednią do ilości przewożonych osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65444,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gnojnik do Zespołu Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie ul. Lippóczy'ego 4a wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w terminie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.- ilość dowożonych uczniów - 2,
- szczegółowy zakres rzeczowy: dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) na trasie Gnojnik – Lewniowa – Tarnów; długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 45 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do szkoły:
Uczniowie dowożeni z miejscowości:
Gnojnik: 1
Lewniowa: 1
• wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc siedzących odpowiednią do ilości przewożonych osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65444,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów z Żerkowa do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Biesiadkach (adres: Biesiadki 58) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.- ilość dowożonych uczniów - 17,
- szczegółowy zakres rzeczowy: dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) na trasie Biesiadki - Żerków; długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 5 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do szkoły:
• wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu z liczbą miejsc siedzących odpowiednią do ilości przewożonych osób.
• Opiekunkę w czasie dowozu zapewnia Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60277,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły 3 oferty, wszystkie z ceną znacznie przewyższającą kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.