eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZmiana lokalizacji szkoły rolniczej w Smolajnach w wyniku utraty nieruchomości wskutek państwowych przekształceń własnościowych - Etap I budowa bursy szkolnej



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana lokalizacji szkoły rolniczej w Smolajnach w wyniku utraty nieruchomości wskutek państwowych przekształceń własnościowych – Etap I budowa bursy szkolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olsztyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-olsztynski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/161106/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana lokalizacji szkoły rolniczej w Smolajnach w wyniku utraty nieruchomości wskutek państwowych przekształceń własnościowych – Etap I budowa bursy szkolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6091ba39-2183-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044110/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zmiana lokalizacji ZSR w Smolajnach w wyniku utraty nieruchomości wskutek państwowych przekształceń własnościowych – Etap I budowa bursy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL-III.272.6.2024.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa nowego kompleksu obiektów Zespołu Szkół Rolniczych w Smolajnach” zgłoszonej do Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych pn. „Zmiana lokalizacji szkoły rolniczej w Smolajnach w wyniku utraty nieruchomości wskutek państwowych przekształceń własnościowych – ETAP I budowa bursy szkolnej”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie Zadania 1, polegającego na:
a) opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy bursy szkolnej wraz z budową i/lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dostosowaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej wykonawczej wszystkich branż, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich i ofertowych, wykonanie prac geodezyjnych oraz przygotowanie wniosku, złożenie i uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę;
b) sporządzeniu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, projektu zagospodarowania terenu budowy mającym na celu zminimalizowanie degradacji terenów rolnych ze szczególnym uwzględnieniem użytku rolnego klasy IIIb oraz ochronę krajobrazu i dziedzictwa kulturowego (na terenie działki 162 znajdują się stanowiska archeologiczne),
2) wykonanie Zadania 2 polegającego na:
a) wykonaniu robót budowlanych związanych z budową pierwszego etapu bursy szkolnej do stanu wykończenia „pod klucz”,
b) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, tj. w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Nadzór Inwestorski i Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną złożona w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym,zamawiający unieważnia postępowanie w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12245310 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.