Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap I (II)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 40
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik nad Sanem
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158761002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14b7b94e-174d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap I (II)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b7b94e-174d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035148/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem - etap I
1.1.14 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Domu Kultury w Rudniku nad Sanem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie bezzwrotne z planu rozwojowego w ramach inwestycji B1.1.4. „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej” - Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i rozbudowie Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap I.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia to:
4.2.1. Zadanie 1 - Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap I:
1) Zakres planowanej przebudowy:
a) wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych,
b) izolacja fundamentów,
c) uzupełnienie ubytków w ścianach, skucie istniejących tynków i wykonanie nowych,
d) częściowy montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
e) wykonanie schodów zewnętrznych,
f) częściowe wykonanie nowych posadzek,
g) roboty rozbiórkowe ścian kolankowych z ozdobnymi profilami zewnętrznym oraz częściowo ścian piętra wraz z ich ponownym odbudowanie i odtworzeniem,
h) wymiana niektórych stropów na płyty żelbetowe,
i) wymiana drewnianej konstrukcji dachu na nową wraz z wymianą pokrycia dachowego wraz z izolacją,
j) częściowe wykonanie instalacji sanitarnych (wewnętrznych i zewnętrznych),
k) częściowe wykonanie instalacji elektrycznych.
Zadanie 1: obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku Domu Kultury przy ul. Grunwaldzkiej w Rudniku nad Sanem. Jest to budynek murowany, trzykondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem, kryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej i został wybudowany w 1929 r. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków i służy obecnie realizowaniu zadań w dziedzinie kultury. Zakres planowanej rozbudowy dotyczy wschodniej strony budynku. Rozbudowana część (wiatrołap i hol wejściowy) będzie posiadała przeszklone elewacje w systemie fasadowym wraz z płaskim dachem. Poprzez zadaszenie nowego wejścia głównego rozbudowa przejdzie w zadaszoną promenadę oraz parterowy budynek klubokawiarni (o powierzchni zabudowy bez promenady ok. 173 m2, powierzchni użytkowej ok. 138 m2, kubaturze 720 m3). Powierzchnia zabudowy budynku Domu Kultury po rozbudowie będzie wynosiła ok. 630 m2, powierzchnia użytkowa ok. 1 230 m2, kubatura ok. 6 781 m3).
4.2.2. Zadanie 2 - Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Domu Kultury w Rudniku nad Sanem.:
1) modernizacja systemu C.O.:
a) wymiana wewnętrznej instalacji ogrzewania,
b) izolacja przewodów rozprowadzających,
c) wymiana grzejników na nowe stalowe wraz z montażem głowic zaworów termostatycznych.
2) wymiana instalacji C.W.U. wraz montażem zasobnika ciepłej wody,
3) wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej:
a) wymiana okien zewnętrznych na nowe trzyszybowe spełniające wymagania U = 0,90 W/m2K,
b) wymiana drzwi zewnętrznych na nowe termicznie izolowane spełniające wymagania U= 1,30 W/m2K.
4) budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewowo-nawiewnej z odzyskiem ciepła,
5) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 7kWp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13161000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13161000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM Kazimierz Koc sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020125297
7.3.3) Ulica: Jeżowe 701
7.3.4) Miejscowość: Jeżowe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZRB KOREM KAZIMIERZ KOC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZRB KOREM KAZIMIERZ KOC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13161000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.