eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiedźnoSporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Miedźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317-80-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf73328f-1ce0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf73328f-1ce0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem. Opracowanie obejmie teren całej gminy Miedźno w jej granicach administracyjnych (powierzchnia gminy Miedźno 113,2 km²).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno zwanego dalej Planem, w oparciu o uchwałę Nr 387/LVII/2024 Rady Gminy Miedźno z dnia 25 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Miedźno oraz zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z:
a) Załącznikami wymaganymi przepisami w/w ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów.
b) Uzasadnieniem składającym się z części tekstowej oraz graficznej zgodnie z ustawą.
2) Opracowanie prognozy oddziaływania ustaleń planu na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ze zm.
3. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Rozpoznania stopnia dostępności materiałów konicznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami oraz pozyskania tych materiałów na własny koszt, jeżeli pozyskanie wiązać się będzie z kosztami.

2) Przygotowania odpowiednich wniosków dla Zamawiającego w celu pozyskania niezbędnych przy sporządzeniu przedmiotu zamówienia - podkładów geodezyjnych i kartograficznych, które Zamawiający może bezpłatnie pozyskać m.in. na podstawie art. 15 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, a w przypadku konieczności pozyskania odpłatnych - niezbędnych przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia – podkładów geodezyjnych i kartograficznych ich uzyskanie na własny koszt Wykonawcy,
3) Dokonania inwentaryzacji urbanistycznej oraz oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu gminy Miedźno;
4) Przygotowania projektów ogłoszeń, korespondencji, wykazów wniosków i wykazów uwag, oraz innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
5) Udziału w procedurze sporządzenia Planu Ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 ww. ustawy oraz art. 13j o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy;
6) Skompletowania dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz
wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);
7) W przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej w wyniku stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, ponowienie niezbędnych czynności w celu doprowadzenia opracowania objętego zamówieniem do zgodności z przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi w szczególności z:
1) Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ze zm. wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;
2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów ze zm.;
3) Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze zm.;
4) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ze zm.;
5) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ze zm.;
6) Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej ze zm.;
7) Ustawy z dna 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ze zm.;
8) innych przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia.

5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny, uwzględniając uwarunkowania rozwoju przestrzennego gminy, w szczególności z:
1) Planem Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Śląskiego 2020+, dostępny pod linkiem:
https://planzagospodarowania.slaskie.pl/content/1474878101
2) Lokalnym Programem Rewitalizacji dla Gminy Miedźno, dostępny pod linkiem:
https://www.bip.miedzno.akcessnet.net/upload/201709081105062c2a2ifpydab.pdf
3) Strategią Rozwoju Gminy Miedźno na lata 2015 – 2025, dostępny pod linkiem
https://www.bip.miedzno.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=3&id=18&x=72&y=1&n_id=4298
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) Uchwała Nr 387/LVII/2024 Rady Gminy Miedźno z dnia 25 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Miedźno.

7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ wraz z dodatkami określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MZL URBANISTYKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GARD - Pracownia Urbanistyczno-Architektoniczna - mgr inż. arch. Anna Woźnicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9471999692

7.3.3) Ulica: ul. Rydzowa 21 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-211

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.