Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133296/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00148699/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00164231/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00169472/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00175591/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00193159/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00205309/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00220721/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00239472/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00253525/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00273227/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00291118/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00310650/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00327542/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00356819/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00384258/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00412216/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00429277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00459339/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00465874/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00493512/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00510170/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00538532/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00023463/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00033118/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
- 2024/BZP 00053762/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00071272/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00091517/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-05
- 2024/BZP 00101045/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00232686/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gospodarki odpadami ZKG-rozbudowa systemu
energetycznego w celu wykorzystania zielonej energii oraz rozbudowa
zaplecza techniczno-administracyjnego w ZUOK "Orli Staw"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN "CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250810478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czystemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czystemiasto1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja gospodarki odpadami ZKG-rozbudowa systemuenergetycznego w celu wykorzystania zielonej energii oraz rozbudowa
zaplecza techniczno-administracyjnego w ZUOK "Orli Staw"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00793a03-c181-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045037/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja gospodarki odpadami ZKG-rozbudowa systemu energetycznego w celu wykorzystania zielonej energii oraz rozbudowa zaplecza techniczno-administracyjnego w ZUOK "Orli Staw"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UA.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14891228,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na realizacji inwestycji (zamówienia) pod nazwą: „Modernizacja gospodarki odpadami ZKG – rozbudowa systemu energetycznego w celu wykorzystania zielonej energii oraz rozbudowa zaplecza techniczno-administracyjnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) Orli Staw”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania
w szczególności:
1) rozbudowy budynku administracyjnego – etap I,
2) rozbudowy budynku portierni/wagi – etap I,
3) budowy garaży i warsztatu – etap I,
4) budowy zbiornika biogazu – etap II,
5) budowy placu magazynowo – parkingowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (tj. szczelnym zbiornikiem na wody opadowe i roztopowe, szczelnym zbiornikiem na odcieki oraz drogą p.poż.) – etap II,
wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w tym sieciami i instalacjami) zarówno dla etapu I, jak i etapu II, określoną w dokumentacji projektowej,
6) sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskania dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
Całość prac prowadzona będzie na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób umożliwiający eksploatację ZUOK oraz zachowanie bezpieczeństwa pracowników ZUOK i osób przebywających na jego terenie w związku z jego działalnością.”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
43124100-9 - Drenaże
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
44112100-9 - Wiaty
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45000000-7 - Roboty budowlane
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45251140-4 - Roboty budowlane w zakresie elektrowni cieplnych
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22721430,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22878000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22721430,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMEX Firma Handlowo-Usługowa Roboty Drogowo-Budowlane Robert Pleśnierowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680952370
7.3.3) Ulica: Pośrednik 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźminek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) wykonanie robót budowlanych (budynek administracyjny, budynek wagi) - PHB „ZAMBUD II” Bartłomiej Biniek,
2) wykonanie robót z asfaltobetonu (podbudowa, warstwa wiążąca oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego) - Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz,
3) dostawa i montaż membranowego zbiornika biogazu wraz z oprzyrządowaniem, dostawa i montaż mieszadeł zatapialnych do zbiornika magazynowego pofermentu, aktualizacja oraz rozbudowa istniejącego systemu SCADA, AKPiA, dostawa i rozruch agregatu prądotwórczego awaryjnego, rozruchy i szkolenia, dokumentacja powykonawcza - STRABAG Umwelttechnik GmbH.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22721430,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa materiałów dla uczniów uczestniczących w warsztatach składających się z długopisów biodegradowalnych, notesów A5 z recyklingu i worków/plecaków
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" - LODY
- Świadczenia usług schronienia dla bezdomnych kobiet i bezdomnych osób z dziećmi z terenu miasta Kalisza w 2025r.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.