Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303156/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00318436/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00326569/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa gminnej drogi wewnętrznej w miejscowości Wawrzyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 300 03 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74e5954c-0398-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa gminnej drogi wewnętrznej w miejscowości Wawrzyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74e5954c-0398-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040120/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wawrzyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1339274,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części.
Zgodnie z § 2 ust. 24 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład ( Edycja szósta - PGR ), Postępowanie zakupowe to postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru Wykonawcy Inwestycji wskazanej we Wniosku o dofinansowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wszczynane przez Wnioskodawcę po udostępnieniu mu Wstępnej promesy w Aplikacji. Zamówienie powinno być ogłoszone na cały zakres objęty opisem inwestycji we Wniosku o dofinansowanie. Obowiązek przeprowadzenia postępowania zakupowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności przepisami Pzp, wynika również z ustępu 3 WSTĘPNEJ PROMESY DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH NR Edycja8/2023/5112/PolskiLad z dnia 11.10.2024 r.
Promesa udzielona została do jednego postępowania zakupowego, które swoim zakresem obejmuje całą Inwestycję zgłoszoną we wniosku o dofinansowanie. Przedmiotowe zamówienie nie może być przeprowadzone z podziałem na części z uwagi na dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Polski Ład jako jedno przedsięwzięcie. Podzielenie zadania na części spowodowało by dla Zamawiającego brak możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co poważnie zagroziło by właściwemu wykonaniu prac, nadmierne trudności techniczne wynikające ze specyfiki prowadzonych prac, zwiększenie kosztów inwestycji, co mogło by doprowadzić do utraty dofinansowania. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność wykonawczą i gwarancyjną
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wawrzyny.
Realizacja przedmiotu niniejszej Umowy jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyjętego na mocy Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, wydanej na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r., poz. 568)
1. Inwestor zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji na zasadach przyjętych w umowie wykonanie przebudowy gminnej drogi wewnętrznej w msc. Wawrzyny.
2. Realizacja inwestycji odbywała się będzie w dwóch etapach:
a) I etap obejmuje wykonanie prac projektowych i robót budowlanych przez Wykonawcę wg stanu zaawansowania zgodnie z przedłożonym harmonogramem w wysokości 50 % dofinansowania,
b) II etap obejmuje wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę wg stanu zaawansowania robót zgodnie z przedłożonym harmonogramem w wysokości pozostałej kwoty dofinansowania.
Roboty obejmują ponadto wszystkie inne składniki potrzebne do wykonania przedmiotu Umowy.
2. Prace projektowe oraz roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z postanowieniami Umowy, zapisami SWZ (wraz z udzielonymi odpowiedziami i modyfikacjami, formularzem oferty, sztuką budowlaną i przeznaczeniem przedsięwzięcia inwestycyjnego, w zakresie i zgodnie z przekazaną dokumentacją wyszczególnioną poniżej zwaną w dalszej części umowy „Dokumentacją” Wykonawca oświadcza, iż przed podpisaniem umowy zweryfikował i sprawdził ww. dokumentację i stwierdza, iż jest ona wystarczająca do wykonania robót oraz, iż nie wnosi z tego powodu żadnych zastrzeżeń.
Droga gminna na działkach o numerach 42 oraz 19/3 obrębie geodezyjnym 72- Wawrzyny zostanie zrealizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Droga gminna na działce nr 92 obręb geodezyjny 72 - Wawrzyny zostanie zrealizowana na podstawie dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem inwestycji określa dokumentacja projektowa, budowlano - wykonawcza wraz z dokumentami wskazanymi poniżej:
Dokumentacja projektowa:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej PFU pn. „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Wawrzyny” dz. nr 42 i 19/3 obręb geodezyjny nr 72-Wawrzyny, gm. Bartoszyce;
2) Zestawienie planowanych prac do wykonania ;
3) Projekt budowlany pn. „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Wawrzyny” dz. nr 92 obręb geodezyjny nr 72-Wawrzyny, gm. Bartoszyce w skład, którego wchodzi:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu;
b) Projekt Techniczny;
c) Informacja BIOZ;
4) Przedmiar robót (materiał poglądowy);
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
6) Opinia geotechniczna o warunkach gruntowo-wodnych;
7) Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1952010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1952010 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1952010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARTRANS DARIUSZ SZUTOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281372689
7.3.3) Ulica: 4B
7.3.4) Miejscowość: Wiatrak
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1952010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki, zajęcia rewalidacyjne, zajęcia Integracji Sensorycznej, terapia pedagogiczna i logopedyczna.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc emulsją asfaltową i grysami
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.