Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342788/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Utworzenie żłobka w Pińczowie" – zakup i dostawa wyposażenia
Część pierwsza – wyposażenie żłobka
Część druga – wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pińczów
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Pińczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 412345100
1.5.8.) Numer faksu: 412345101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinczow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff4944dd-1cd8-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie żłobka w Pińczowie" – zakup i dostawa wyposażeniaCzęść pierwsza – wyposażenie żłobka
Część druga – wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4944dd-1cd8-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018456/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utworzenie żłobka w Pińczowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program MALUCH+ jest finansowany ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) i Krajowego Planu Odbudowy.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2024.R.G.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273772,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 – zakup i dostawa wyposażenia żłobka zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach nr 11-13 do SWZ.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych: zabawek, mebli, artykułów dydaktycznych, stolików, krzeseł itp., oraz dostawę i montaż mebli, łóżeczek, szaf, zabawek wymagających montażu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 245400,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 14 do SWZ.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego oraz wpięcie go w istniejące sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 28372,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1271205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471014170
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2024-08-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37115,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167895,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37115,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924
7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37115,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2024-08-20INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- "Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Pińczowie" Zamówienie jest współfinansowane z Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025 Edycja 2025
- Dostawy wyrobów mleczarskich do Zakładu Karnego w Pińczowie
- Dostawy chleba i bułki tartej do Zakładu Karnego w Pińczowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Rozbudowa ulicy Malinowej - droga oznaczona w planie symbolem 1 KDD wraz z odcinkiem drogi do skrzyżowania z drogą gminną nr 365006T" wraz z .....
- Usługi Odbioru i Transportu Odpadów z Zakładu Karnego w Pińczowie
- "Remont drogi gminnej nr 365075T Młodzawy Małe - Mozgawa". Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Pielgrzymka
- Rozbudowa posiadanego przez Ministerstwo systemu klasy SIEM firmy IBM - QRadar
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- dostawa zestawów komputerowych oraz komputera przenośnego dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap II
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.