Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego-zamówienie uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego-zamówienie uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5837dd5-488d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002618/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego-zamówienie uzupełniające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zam. przeprowadzając postęp. podst. wskazał w sekcji VI.Pkt 4.2.13)Ogł. nr2021/BZP 00244657/01 możliwość udzielenia zam., o których mowa była w art. 305pkt 1ustawy Pzp w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. Przewidziano, iż zam. te będą podobne do zam. podst. i zgodne z jego przed., a ich łączna wartość nie przekroczy50%wartości zam. podst..
Wartość szac. zam. uzupeł. wynosi48,83%zam. podst.
W SWZ w roz.Ipkt12przytoczono okoliczności, w których Zam. będzie uprawniony do zast. procedury zam. z wolnej ręki tj.
- udzielenie zam. zostanie poprzedzone przep. post. w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wyk.
- gdy w budżecie miasta zostaną zarezer. nowe środki w wysokości do 15000,00zł do30.11.2022r.
- negocjacji będą podlegały ceny jedn.
Powyższe zgodne jest z art.214ust.1 pkt7ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.032.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121668,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń parteru budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Przebudowie podlegają następujące pomieszczenia:
1) pokój nr 101*, (nr 0.47)** - przebudowa pomieszczenia łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
2) pokój nr 102*, (nr 0.46)** - przebudowa pomieszczenia łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
3) pokój nr 103*, (nr 0.45)** - przebudowa pomieszczenia łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
4) pokój nr 104*, (nr 0.44)** - przebudowa pomieszczenia łącznie z wymianą stolarki drzwiowej,
5) pokój nr 105*, (nr 0.43)** - przebudowa pomieszczenia łącznie z wymianą stolarki drzwiowej.
6) sanitariaty na parterze (nr 0.40, nr 0.41, nr 0.57 i nr 0.58 **) - wymiana stolarki drzwiowej,
7) pomieszczenie gospodarcze - wymiana stolarki drzwiowej.
8) Inne roboty budowlane na parterze budynku
* - numeracja pomieszczeń rzeczywista
** - numeracja pomieszczeń zgodna z ”Inwentaryzacją budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach z lipiec 2019 r.”.
Uwaga: Powyższe roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie pracy tj. Urzędzie Miejskim w Pyskowicach. Ciągi komunikacyjne nie mogą być zastawiane materiałami potrzebnymi do remontu. W/w roboty należy wykonywać od poniedziałku do środy w godzinach od 7 oo do 16 oo, w czwartek od 7 oo do 18 oo i piątek od 7 oo do 16 oo..
2. Zakres zamówienia:
Prace objęte niniejszym postępowaniem obejmują wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie pomieszczeń do obowiązujących przepisów i potrzeb funkcjonalnych (użytkowych)
Zakres prac:
a) demontaż osprzętu białego w pomieszczeniach parteru,
b) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej we wskazanych pomieszczeniach parteru,
c) wyburzenie fragmentów ścian wewnętrznych działowych oraz nośnych celem poszerzeni
otworów drzwiowych lub wykonania nowych otworów drzwiowych,
d) montaż nadproży w miejscach nowych i przebudowywanych otworów drzwiowych,
e) wyburzenie ścian i fragmentu ścian wewnętrznych działowych,
f) zerwanie okładzin podłogowych we wskazanych pomieszczeniach,
g) zamurowanie wskazanych otworów drzwiowych,
h) wykonanie warstw posadzkowych do poziomu wylewki betonowej zbrojonej,
i) wykończenie nowych ścian - tynki wewnętrzne – cementowo – wapienne kat. III. + wyprawy gipsowe x 2 warstwy,
j) impregnacja ścian gruntem podkładowym,
k) montaż nowej stolarki drzwiowej,
l) malowanie ścian wewnętrznych i sufitów w pomieszczeniach farbami emulsyjno – akrylowymi.
Szczegółowy zakres robót określają:
• projekty architektoniczno - Budowlany stanowiący załącznik nr 5
a) inwentaryzacja budowlana budynku Urzędu Miejskiego położonego w Pyskowicach przy ul. Strzelców Bytomskich 3 – opis techniczny,
b) inwentaryzacja budowlana budynku Urzędu Miejskiego. Rzut parteru. Rys. nr 3,
c) zagospodarowanie terenu. Projekt architektoniczno – budowlany. Temat Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych – opis techniczny,
d) plan zagospodarowania terenu. Rys. nr: 02,
e) rzut parteru. Rys. nr: 04,
f) rzut parteru – wyburzenia. Rys. nr: 17,
g) pozwolenie na budowę – decyzja nr 280/21 z dnia 31.03.2021 r.,
h) rys. Nadproża, Wzmocnienie ścian „A” Rys. nr K-20,
i) kształt klamek i rozet.
• przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3
Przedmiar robót ma charakter podstawowy z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia kosztorysowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149304,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149304,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149304,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED IINESTMENT GROUP Sp. o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452537836
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MED INVESTMENT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MED INVESTMENT GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149304,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.