Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa 3 wydań kwartalnika „Czas Literatury”, 6 wydań miesięcznika „Karnet”, Komiksu o mniejszościach „Superbohaterowie” t. 2 oraz ulotki składanej do formatu DL w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE BIURO FESTIWALOWE
1.3.) Oddział zamawiającego: KBF
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351210040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYGRANA 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-311
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 354-25-00
1.5.8.) Numer faksu: (12) 354-25-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kbf.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kbf.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.kbf.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa 3 wydań kwartalnika „Czas Literatury”, 6 wydań miesięcznika „Karnet”, Komiksu o mniejszościach „Superbohaterowie” t. 2 oraz ulotki składanej do formatu DL w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-815f098c-0d18-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220673/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi druku offsetowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa 3 wydań kwartalnika „Czas Literatury”.4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 37260 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Druk miesięcznika ,,Karnet” nr 8/2024, 9/2024, 10/2024, 11/2024, 12/2024 oraz 01/20254.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 37800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Druk Komiksu o mniejszościach ,,Superbohaterowie” t. 2”4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 23760 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Druk ulotki składanej do formatu DL”4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 1900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28772,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38835 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28772,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DjaF - Naświetlarnia B1+ Agnieszka Furyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771757856
7.3.3) Ulica: Królewska 57
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-081
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DjaF - NAŚWIETLARNIA B1+ Agnieszka Furyk
jakie przetargi wygrała firma
DjaF - NAŚWIETLARNIA B1+ Agnieszka Furyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28772,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30585,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72576 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30585 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DjaF - Naświetlarnia B1+ Agnieszka Furyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771757856
7.3.3) Ulica: Królewska 57
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-081
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DjaF - NAŚWIETLARNIA B1+ Agnieszka Furyk
jakie przetargi wygrała firma
DjaF - NAŚWIETLARNIA B1+ Agnieszka Furyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30585,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18207 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21567 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Leyko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792706806
7.3.3) Ulica: Romanowicza 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-702
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21567 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2029,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manufaktura Druku Adam Olszyński, Jan Olszyński s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793096103
7.3.3) Ulica: Rakowicka 65
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-521
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MANUFAKTURA DRUKU ADAM OLSZYŃSKI, JAN OLSZYŃSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
MANUFAKTURA DRUKU ADAM OLSZYŃSKI, JAN OLSZYŃSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701,1 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (przewodnik - 700 sztuk, mapa - 1200 sztuk) dla Gminy Lublin
- Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą
- Świadczenie usług poligraficznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.