Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263303/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku żłobka z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Prochowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prochowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.prochowice.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku żłobka z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Prochowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f5b81b-ecd4-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056443/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa budynku żłobka z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Prochowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
dofinansowane w ramach programu MALUCH+ 2022–2029 finansowanego ze środków KPO i FERS2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku żłobka, z wewnętrzną linią zasilającą, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Prochowicach, na działce nr, 42/1, 43/7, obręb 1 miasta Prochowice, jednostka ewidencyjna: 020901_4 Prochowice miasto.
Budynek zalicza się do IX kategorii obiektu budowlanego.
Projektuje się budowę budynku żłobka trzyoddziałowego dla 72 dzieci, w którym przewiduje się zatrudnienie 12 osób.
Zaprojektowano budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym w kształcie litery „H”. Wymiary budynku w rzucie o wymiarach 21,71m x 41,64m, wysokość 6,86 m i 6,52 m. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, murowanej, przykryty dachami dwuspadowymi o kącie nachylenia połaci 25° i 35°oraz daszkami nad wejściem i tarasem 1,5°. Fasadę zaprojektowano w jasnych kolorach: jasnoszarym oraz żółtym z białą opaską zgodnie z rysunkami elewacji. W budynku zaprojektowano główne wejście dla dzieci i rodziców oraz wejście pracownicze.
Dach pokryty blachodachówką w kolorze antracyt. Do budynku prowadzi chodnik. Budynek dostępny dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z poziomu terenu.
W skład żłobka wchodzą takie pomieszczenia jak:
W skład pomieszczeń dydaktycznych i powiązanych wchodzą: 3 sale dydaktyczne dla 72 dzieci, sala przeznaczona na odpoczynek dla dzieci, dwie łazienki dla dzieci obsługujące sale dydaktyczne, trzy magazyny obsługujące sale dydaktyczne, szatnia dla dzieci.
W skład pomieszczeń wejściowych wchodzą: wiatrołap głównego wejścia, wiatrołap wejścia dla pracowników, komunikacja.
W skład pomieszczeń zaplecza kuchennego wchodzą: kuchnia, zmywalnia, magazyn kuchni.
W skład pomieszczeń administracyjnych i technicznych wchodzą: pomieszczenie archiwum/serwerownia, dwa pomieszczenia techniczne, kotłownia, pralnia z pomieszczeniem porządkowym, gabinet pielęgniarki, biuro kierownika, biuro intendenta, wc personelu, wc dla osób niepełnosprawnych, wózkowania, szatnia z zapleczem socjalnym pracowników.
Podstawowe założenia prac do wykonania podano w przedmiarach robót, szczegółowym opis przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji technicznej stanowiącej Zał. Nr 6 do SWZ tj.: dokumentacja projektowa pn. „Budowa budynku żłobka z wewnętrzną linią zasilającą, zewnętrzną instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz dolnym źródłem gruntowej pompy ciepła”: projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszystkie roboty budowlane – obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą Zał. Nr 6 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi Zał. Nr 1 do SWZ.
Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia:
1. Projekt zagospodarowania terenu wraz z decyzją zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydana przez Starostę Legnickiego decyzja Nr 304/23 z dnia 11 sierpnia 2023r.,
2. Projekty techniczne,
3. Przedmiary robót,
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6487527,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9649611,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6487527,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Maxkol Zenon Koleśnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390119078
7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 55/6
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAXKOL" Zenon Koleśnik
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAXKOL" Zenon Koleśnik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6487527,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.