Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358674/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont przepustu w ciągu drogi gminnej 540009Z m. Warszyn”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 0915640129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d2b103c-3da5-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont przepustu w ciągu drogi gminnej 540009Z m. Warszyn”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d2b103c-3da5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061457/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont przepustu w ciągu drogi gminnej 540009Z m. Warszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299986,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn. „Remont przepustu w ciągu drogi gminnej 540009Z m. Warszyn”.
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu przepustu w ciągu drogi gminnej dz. geod. nr 218 i 53 obręb Warszyn polegającego na wymianie istniejącego przepustu wykonanego z uszkodzonych i połamanych rur betonowych o średnicy 100 cm, właściwym umocnieniu ścian czołowych przepustu i rowu prowadzącego ciek wodny.
Zakres :
- rozbiórka istniejących ścieków przykrawężnikowych, barier (słupki betonowe i rury stalowe), istniejącego przepustu,
- wykonanie przepustu z rur z polietylenu HDPE spiralnie karbowanych o śr. 1000 mm długości 21,0 m,
- umocnienie ścianek czołowych przepustu z kostki kamiennej na szer. 3,00 m i na skarpie na długości 1,00 m,
- odwodnienie powierzchniowe korpusu drogowego z zabezpieczeniem skarp przed rozmywaniem z użyciem ścieków skarpowych 20(15)x50x50(38) cm wzdłuż skarpy,
Zamówienie nie obejmuje wykonania
- odwodnienia z użyciem ścieków przykrawędziowych trójkątnych 20x50x50 cm zlokalizowanych jako lewe od km 0+060,7 do km 0+108,1, prawe od km 0+060,7 do km 0+100,6, odprowadzenie wody na skarpę od ścieku przykrawężnikowego,
- bariery energochłonne typu SP-05, lewe od km 0+060,7 do km 0+142,4, prawe od km 0+036,0 do km 0+128,9,
- odtworzenie jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0 ÷ 31,5 mm,
- pobocza umocnione kruszywem łamanym grub. 10 cm.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki nr 7, 8 i 9 do niniejszej SWZ z uwzględnieniem wyżej wymienionych uwag.
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie opracowań dotyczących czasowej organizacji ruchu.
W przypadku, gdy w Załącznikach do niniejszej SWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Dokumentacji technicznej.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
44132000-4 - Elementy przepustów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299986,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299986,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299986,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941603868
7.3.3) Ulica: PODGÓRNA 26
7.3.4) Miejscowość: RECZ
7.3.5) Kod pocztowy: 73-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299986,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-14 do 2023-12-03PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.