Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243716/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2023/BZP 00345932/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wiśliny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552757510
1.5.8.) Numer faksu: 552757580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sadlinki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wiśliny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-838d5236-fdd9-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00273481/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Wiśliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243716/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest częściowy remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wiśliny, gmina Sadlinki – etap nr 2.
W ramach wyżej wymienionego zadania należy wykonać następujący zakres prac:
1. Wykucie ościeżnic wewnętrznych,
2. Rozebranie ścianek działowych z płyt g.k. i murowanych z cegieł,
3. Demontaż osprzętu sanitarnego, (umywalka, ustęp, zlew kuchenny itp.),
4. Rozbiórka okładzin ściennych z płytek glazurowanych,
5. Skucie nierównych tynków,
6. Zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie nośnej,
7. Wykonanie tynków w miejscach skucia glazury, skucia nierównych tynków i zamurowań,
8. Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych i wykładziny pcv,
9. Rozebranie podłóg drewnianych wraz z legarami,
10. Rozebranie podkładów betonowych,
11. Wybranie ziemi i usunięcie jej z budynku,
12. Wykonanie podkładu z betonu B-10 – gr 15,0 cm,
13. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej z folii izolacyjnej,
14. Ułożenie izolacji termicznej posadzki gr. 20,0 cm z dwóch warstw styropianu,
15. Zabezpieczenie styropianu folią izolacyjną,
16. Wykonanie podkładu betonowego gr. 9,0 cm z betonu B-20 zbrojonego zbrojeniem rozproszonym,
17. montaż ścianek działowych z płyt g.k. na ruszcie metalowym,
18. Montaż szamba o pojemności efektywnej 9,0 m3 wraz z przyłączem do budynku,
19. Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz z podejściami pod urządzenia,
20. Przebudowa przyłącza wodnego wraz z opomiarowaniem DN32, zaworem antyskażeniowym i zaworem spustowym i montażem typowej studni wodomierzowej DN1000mm izolowanej termicznie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączonych warunkach technicznych przyłączeniowych,
21. Montaż opasko zasuwki DN160x32 na istniejącej sieci gminnej z PCW DN160, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączonych warunkach technicznych przyłączeniowych,
22. Montaż wewnętrznej instalacji wodnej wraz z zaworami odcinającymi i podejściami do urządzeń,
23. Wywóz i utylizacja gruzu, ziemi i odpadów,
24. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej uwzględniającej nowe szambo i przyłącza wodne i kanalizacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117102,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124414,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117102,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Sławomir Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774525
7.3.3) Ulica: Malborska
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11710263 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.