eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica"Rozwój infrastruktury w Gminie Wiązownica poprzez przebudowę dróg, budowę kanalizacji w m. Ryszkowa Wola oraz boiska wielofunkcyjnego w m. Szówsko"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozwój infrastruktury w Gminie Wiązownica poprzez przebudowę dróg, budowę kanalizacji w m. Ryszkowa Wola oraz boiska wielofunkcyjnego w m. Szówsko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozwój infrastruktury w Gminie Wiązownica poprzez przebudowę dróg, budowę kanalizacji w m. Ryszkowa Wola oraz boiska wielofunkcyjnego w m. Szówsko”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa948f8f-f6fe-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100784/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozwój infrastruktury poprzez przebudowę dróg, budowę kanalizacji w m. Ryszkowa Wola oraz budo boiska wielofunkcyjnego w m. Szówskowę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG3.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica w miejscowościach Manasterz, Mołodycz, Nielepkowice, Wiązownica, Piwoda, Ryszkowa Wola, Szówsko i Zapałów.
5.5 Przebudowa nawierzchni dróg gminnych będzie polegała na wykonaniu następującego zakresu robót:
 roboty pomiarowe, roboty przygotowawcze,
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
 frezowanie istniejących nawierzchni,
 mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
 wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – asfaltową,
 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna,
 wykonanie podbudowy poboczy z kruszywa łamanych,
Wykonanie ww. zakresu robót przyczyni się w zdecydowany sposób do poprawy bezpieczeństwa na drogach oraz poprawy infrastruktury komunikacyjnej sieci dróg gminnych.
Zakres przebudowy dróg dla poszczególnych miejscowości określono poniżej:
Manasterz:
1) Przebudowa dróg gminnych , dz. nr ewid. 494, 627 i 549 obejmuje:
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 grubość warstwy 20 cm
 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm
Mołodycz
1) Przebudowa drogi gminnej , dz. nr ewid. 510 obejmuje:
 roboty ziemne w gruncie kategorii I-II wykonywane koparkami podsiębiernymi,
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI,
 mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 ,
 oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej (mechanicznie) istniejącej nawierzchni,
 skropienie istniejącej nawierzchni emulsją,
 wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym,
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S,
 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm,

Wiązownica
1) Przebudowa dróg gminnych , dz. nr ewid. 1219, 1752, 85/2, 449/3, 80, 1840, 520, 1952/1, 69/1 obejmuje:
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI,
 mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 ,
 oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej (mechanicznie) istniejącej nawierzchni,
 skropienie istniejącej nawierzchni emulsją,
 wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym,
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S,
 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm,

Radawa
1) Przebudowa dróg gminnych , dz. nr ewid. 39/26, 26, 373, 414/6, 389, 260, 283, 624/43, 624/38, 605/17, 605/2, 39/28, 28, 144/28, 144/41, 144/38, 143/1, 143/7, 143/14, 143/16, 143/19, 142/23, 142/34 obejmuje:
 wykonanie koryta,
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 ,
 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm,

Ryszkowa Wola
1) Przebudowa dróg gminnych , dz. nr ewid. 855/1, obejmuje:
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 ,
 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm,

Surmaczówka
1) Przebudowa dróg gminnych , dz. nr ewid. 346 obejmuje:
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 ,
 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm,

Szówsko
1) Przebudowa dróg gminnych , dz. nr ewid. 2830, 1356, 628, 845, 2766, 2767, 2379, 922/2, 928, 2925, 3042/21, 3042/22, 3042/23, 459, 494, 568, 424, 2802, 995/2, 1007/3, 1268 obejmuje:
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI,
 mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 ,
 oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej (mechanicznie) istniejącej nawierzchni,
 skropienie istniejącej nawierzchni emulsją,
 wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym,
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S,
 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm,

Zapałów
1) Przebudowa dróg gminnych , dz. nr ewid. 1481, 1482, 1484/2, 1487, 1489, obejmuje:
 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-VI,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31/64 ,
 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych AC 11 S,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr w-wy po zagęszczeniu 5 cm,

Szczegółowy zakres robót zamówienia został określony w następujących dokumentach:
- projekt techniczny,
- STWiORB
- kosztorysie inwestorskim i przedmiarze robót ,
5.6 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.7 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 3842787,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.9 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ryszkowa Wola, gmina Wiązownica, która jest kontynuacją ( III etap) inwestycji rozpoczętej w latach ubiegłych.
5.10 Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej należy wykonać z rur PVC o średnicy 160 i 200 mm. kielichowych łączonych na uszczelkę gumową. Odcinki kanalizacji z rur PVC o średnicy 200 mm., które będą układane na głębokości poniżej 2,5 m. należy wykonać z rur kanalizacyjnych z wydłużonym kielichem.
5.11 Odcinki kanalizacji sanitarnej pod drogami należy wykonać z rur PE 200 SDR11 typ TS wielowarstwowych, natomiast pozostałe przewierty wykonać z rur kanalizacyjnych PE 100 SDR 17 dn 200.
5.12 Do wykonania kanalizacji należy zastosować rury kanalizacyjne o jednolitej strukturze litej. Zabrania się stosowania rur o strukturze spienionej.
5.13 Rury kanalizacji sanitarnej układać w wykopach otwartych z zachowaniem odpowiednich spadków wg. profili podłużnych, z wyłączeniem odcinków, gdzie projektowana kanalizacja stanowi przekroczenia pod drogami o nawierzchni utwardzonej, przekroczenia rowów melioracji wodnych szczegółowych oraz odcinków układanych wzdłuż nawierzchni asfaltowej, gdzie należy zastosować metodę przewiertu sterowanego.
5.14 Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC 160 mm.
5.15 Rurociągi tłoczne należy wykonać z rur PE 100 SDR17 PN 10 MPa o średnicy 90 mm. łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe.
5.16 W ramach przedmiotowego zamówienia, przewiduje się wykonanie następujących elementów:
 roboty ziemne,
 rurociągi grawitacyjne z rur PVC ø 200 mm z wydłużonym kielichem,
 rurociągi grawitacyjne z rur PVC ø 200 mm.
 rurociągi grawitacyjne z rur PVC ø 200 mm.
 rurociągi grawitacyjne z rur PVC ø 160 mm.
 przyłącza kanalizacyjne z rur PVC o śr. 160 mm.
 rurociągi ciśnieniowe (tłoczne) z rur PE100 SDR 17 ø 90 mm.
 przepompownie ścieków (kompletne) o śr. 1200 mm. z pełną armaturą hydrauliczną, sterowaniem, monitoringiem i wizualizacją,
 zasilanie energetyczne pompowni – instalacja odbiorcza,
 zagospodarowanie terenu pompowni ścieków (ogrodzenia),
 studnie betonowe rozprężne o śr. 1200 mm. z włazem żeliwnym
 studnie betonowe rewizyjne o śr. 1000 mm. z włazem żeliwnym
 studnie systemowe PVC o śr. 425 mm. z włazem żeliwnym
 przewierty poziome,
 odtworzenie nawierzchni dróg i placów,
 przekroczenia cieków wodnych nr 1 w km. 13+784 (potok Olchowiec) i nr 3 w km 13+693 (potok Olchowiec),
5.17 Szczegółowy zakres robót został określony w następujących dokumentach:
 projekcie budowlanym,
 STWiORB,
 kosztorysie inwestorskim,
5.18 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.19 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1797133,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.20 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przeznaczonej do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego z urządzeniami budowlanymi na terenie działek nr ewid. 2013/2 i 2013/3 w miejscowości Szówsko, gmina Wiązownica wraz dostawą i montażem szatni kontenerowej .
5.21 W ramach przedmiotowego zamówienia, przewiduje się wykonanie następującego zakresu robót:
5.21.1 Budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20,00 x 40,00 m ze strefą bezpieczeństwa 2 m. wokół boiska. Całkowity wymiar boiska 24,00 x 44,00 m. w tym:
- boisko do koszykówki 15,10 x 22,00 m
- boisko do piłki ręcznej 20,00 x 40,00 m
- boisko do siatkówki 9,0 x 18,00 m
- kort tenisowy 10,97 x 23,77 m
5.21.2 Podbudowa:
podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją technicznej.
nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacja techniczną.
wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy, - 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm, - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości, - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach, - 2 sztuki
wyposażenie do piłki siatkowej, piłki ręcznej i tenisa
- słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton,
siatkówka), - 2 sztuki
- siatka do siatkówki, - 1 sztuka
- słupki do tenisa ziemnego, - 2 sztuki
- siatka do tenisa, - 1 sztuka
- bramki do piłki ręcznej, - 2 sztuki
- siatka bramek do piłki ręcznej, - 2 sztuki
Całość wyposażenia należy montować w tulejach.
5.21.3 Ogrodzenie terenu
Ogrodzenie boiska wys. 5 m z siatki stalowej powlekanej o oczkach 35x35 mm z bramą wjazdową i furtką wejściową. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej.
5.21.4 Dojścia
Ciągi komunikacyjne do projektowanego boiska z kostki brukowej gr. 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z tłucznia kamiennego, zamknięta krawężnikiem.
5.21.5 Szatnia
Dostawa i montaż szatni kontenerowej wraz z wyposażeniem i przyłączami wod-kan.
i energetycznym.
5.22 Szczegółowy zakres robót został określony w następujących dokumentach:
 projekcie budowlanym,
 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,


5.24 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.

5.25 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru robót, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 717788,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4260291,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5103681,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4260291,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kochanowicz- Firma Usługowo Handlowo Produkcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141585952

7.3.4) Miejscowość: Zielonka 64

7.3.5) Kod pocztowy: 36-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4260291,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1220086,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2237074,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1220086,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanitex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941738658

7.3.4) Miejscowość: Tryńcza

7.3.5) Kod pocztowy: 37-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1220086,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1223585,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 795000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Gagat - Firma F.H. SOLO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171482464

7.3.3) Ulica: Dynowska 6

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.