eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoSukcesywna dostawa leków.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa leków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790240956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Józefa Bema 24

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalpsychiatrycznywegorzewo.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa leków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c3d380-02b2-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009214/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy leków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254268/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA.272.1.1.2022.PA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 506235,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 1 – Testy narkotyczne
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 1 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 4175,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 2 – Leki narkotyczne
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 2 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 622,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 3 – Aripiprazole Olanzapiny
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 3 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 62020,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 4 – Depakiny
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 4 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 23977,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 5 – Leki P/Lękowe, P/Depresyjne, P/Parkinsowe i w chorobach Alzhejmera
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 5 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 27303,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 6 – Antybiotyki, P/Wirusowe, P/Grzybicze
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 6 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 13029,62 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 7 – Neuroleptyki
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 7 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 40610,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 8 – Leki P/Zakrzepowe Nowej Generacji
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 8 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3378,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 9 – Leki Główne
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 1 -16 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 177542,16 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 10 – Suplementy diety
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 10 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2726,98 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 11 – Płyny infuzyjne
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 11 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 20430,32 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 12 – Środki Dezynfekcyjne
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla 12 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 48290,68 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 13 – Szczepionki
Zamówienie obejmuje opcję do 25% wartości umowy zawartej na daną Część. Zamawiający w ramach opcji może zamawiać leki po cenach jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 10713,60 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 14 – Nadroparyny
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 14 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 21045,41 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 15 – Leki psychotropowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 15 oraz na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy wraz z załącznikami do umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 15127,53 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 16 - Risperidony
Zamówienie obejmuje opcję do 25% wartości umowy zawartej na daną Część. Zamawiający w ramach opcji może zamawiać leki po cenach jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 35240,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5645,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5645,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5645,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5645,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68622,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88208,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68622,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68622,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34065,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34065,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34065,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34065,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24773,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26649,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24773,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24773,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14953,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15187,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14953,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141107266

7.3.3) Ulica: Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14953,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44711,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44861,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44711,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44711,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1650,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1650,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141107266

7.3.3) Ulica: Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1650,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181974,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181974,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181974,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141107266

7.3.3) Ulica: Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181974,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3512,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3512,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3512,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3512,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26708,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26708,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26708,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26708,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48220,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48220,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48220,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010385400

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48220,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do Części 13 nie złożono żadnej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do Części 14 nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13999,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22807,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13999,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272636951

7.3.3) Ulica: Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13999,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do Części 16 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.