eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanka"Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZANKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 16

1.5.2.) Miejscowość: Olszanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-332

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@olszanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-olszanka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-olszanka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b87bf7-2a3d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032145/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ustawa Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) jako przesłankę zastosowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego trybu zamówienia z wolnej ręki przewiduje w art. 214 ust. 1 pkt 1, iż Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej następująca okoliczność: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
W uzasadnieniu zastosowania tego typu należy stwierdzić: Tauron Nowe Technologie S. A. może jako jedyny podmiot prowadzić eksploatację swojego majątku w ramach zawartych umów z zarządcą terenu zgodnie z Decyzją z dnia 14.07.2006r. nr RKT-46/2006 Delegatury Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach. Powyższy pogląd jest zgodny z orzecznictwem Sądu Najwyższego oraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRIOŚ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres czynności, będących przedmiotem zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Oględziny infrastruktury oświetleniowej;
2. Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej;
3. Wymiana niesprawnych źródeł światła;
4. Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany;
5. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii;
6. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych;
7. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.);
8. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach;
9. Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy;
10. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających;
11. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania;
12. Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych i oznaczeń na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych;
13. Prowadzenie dokumentacji techniczno – ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt 12;
14. Utrzymanie opraw w należytej czystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Tauron Dystrybucja SA. - w zakresie napraw na sieci.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330509,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2027-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.