eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąOBSŁUGA TECHNICZNA I NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW DZIAŁU ODPADÓW, DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I KOPALNI KRUSZYWA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGA TECHNICZNA I NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW DZIAŁU ODPADÓW, DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I KOPALNI KRUSZYWA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090038018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MICHAŁA DRZYMAŁY 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@kpwik.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OBSŁUGA TECHNICZNA I NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW DZIAŁU ODPADÓW, DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I KOPALNI KRUSZYWA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3b42fe-23cc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2024/NAKŁO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi : świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej i napraw pojazdów, połączonych z dostawą niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Wykaz pojazdów objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
a) w zakresie obsługi technicznej:
- wykonywanie niezbędnej obsługi tj.; przeglądów okresowych stanu technicznego pojazdów objętych przedmiotem zamówienia , wynikających z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów,
- przedstawianie Zamawiającemu potrzeb wykonania koniecznych innych czynności nieobjętych ww. obsługą,
- reprezentowanie Zamawiającego przed Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie przeprowadzania wszelkich czynności związanych z badaniem odbiorczym dopuszczającym urządzenie dźwigowe do eksploatacji.
b) w zakresie napraw:
- wykonywanie wszystkich bieżących napraw oraz konserwacji pojazdów zgłaszanych przez Zamawiającego, uwzględniając części zamienne i materiały eksploatacyjne.
- wykonywanie wszelkich napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojazdach,
- wykonania napraw awaryjnych, oraz napraw nieplanowanych, wynikających z różnych aspektów użytkowania pojazdów, zgodnie z potrzebami i zgłoszeniami Zamawiającego,
- przedstawianie Zamawiającemu konieczności wykonania innych nieujawnionych przez niego czynności związanych z naprawami.
2. Wymagania Zamawiającego:
a) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania pojazdów na warsztat w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia (telefonicznego lub e-mailem) ,
b) naprawa musi zostać wykonana w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od przyjęcia pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Dopuszcza się odstępstwo od terminu wykonania usługi tylko w wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od Wykonawcy ( np. w przypadku brak dostępności części na rynku o czas niezbędny do uzyskania części lub w przypadku innych prac specjalistycznych o czas zaangażowania podwykonawców).
Każdorazowo odstępstwo od terminu musi być uzgodnione z Zamawiającym.
c) podzespoły, części zamienne i materiały eksploatacyjne zapewnia Wykonawca,
d) określenia każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
e) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego oznak niesprawności pojazdu, wykonanie wstępnej, bezpłatnej diagnozy usterki,
f) w przypadku wystąpienia usterki (awarii) uniemożliwiającej dotarcie pojazdem do warsztatu, zapewnienie bezpłatnego holowania do miejsca naprawy lub zapewnienie na miejscu fachowej pomocy, dzięki której możliwe będzie kontynuowanie jazdy pojazdem.
g) Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na wykonane prace będące przedmiotem zamówienia oraz wymienione części na okres 6 miesięcy od daty wystawienia faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327967,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327967,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327967,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF KRAWCZYK AUTO-ELEKTRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581794380

7.3.3) Ulica: SPORTOWA 3/3

7.3.4) Miejscowość: POTULICE

7.3.5) Kod pocztowy: 89-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327967,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.