Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308813/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00318692/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7
1.5.2.) Miejscowość: Jaświły
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 85 716 80 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31b9f6e0-0307-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068282/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Część 1 : Przebudowa drogi powiatowej nr 1407B na odcinku Jaświły – Starowola wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1356B.Przedmiotem zamówienia w tej części postępowania jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem decyzji i zezwoleń, w tym uzgodnienie opracowanej dokumentacji z Zamawiającym, a także wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 1407B na odcinku Jaświły – Starowola w km rob. 0+000 – 3+000 oraz w km. rob. 0+000 – 0+4000,15 wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1356B w miejscowości Romejki – zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową.
1) Pożądane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 6,00 m, w obrębie skrzyżowania z drogą nr 1356B – 8,00 m
- szerokość poboczy – minimum 1,00 m na odcinku trasowym, w obrębie skrzyżowania dróg powiatowych – 1,50 m
- szerokość chodników – minimum 1,50 m
- obciążenie – 115 kN/oś
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria ruchu KR1
Stan obecny:
Droga powiatowa o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, z licznymi ubytkami, pęknięciami, poprzecznymi nierównościami, zaniżonym poboczem. Pas drogowy wynosi 20,00 – 22,00 m.
2) Przedmiotowe zadanie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości zgodnej z obecnie obowiązującymi przepisami;
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa;
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej;
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na danym odcinku drogi,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy);
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy);
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe
- wycinka drzew wraz z wykonaniem prześwietlenia drzew i karczowaniem pni
- roboty ziemne
- odwodnienie, odmulenie istniejących rowów przydrożnych
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – dotyczy poszerzeń jezdni
- wykonanie podbudowy jezdni oraz na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 8 cm (dotyczy obrębu skrzyżowania) i 5cm – ciąg główny i zjazdy
- wykonanie nawierzchni poboczy
- wykonanie chodników z kostki brukowej z ustawieniem krawężników i obrzeży
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg
5) Okres gwarancji :
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 5495934,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa maszyn i urządzeń do bieżącego utrzymania i eksploatacji dróg na terenie Gminy Jaświły.1) Przedmiotem zamówienia w tej części są:
a) dostawa i zamontowanie ładowacza czołowego na posiadanym przez Zamawiającego ciągniku New Holland T5.105
b) dostawa równiarki drogowej
c) dostawa brony talerzowej z wałem
d) dostawa mulczera – kosiarki bijakowej do poboczy
e) dostawa posypywarki piasku z solą, przyczepiana, jednoosiowa
Szczegółowy opis parametrów maszyn znajduje się w Załączniku Nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43250000-0 - Ładowarki czołowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5788974,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7944202,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5788974,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Drogowo-Mostowe "UNIDROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964
7.3.3) Ulica: Robotnicza 4
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-203
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dokumentacja projektowa - wykonawca nieznany na etapie składania ofert
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5788974,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MASZ Sp. z o.o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272030309
7.3.3) Ulica: Zapole 79/5
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4777P na odcinku od Gronówka do Leszna w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej
więcej: Sprzęt do konserwacji dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.