Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283305/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pierwsze zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w sprawie umowy IA1/B/19/63/DM zawartej dnia 22.10.2019 r. dot. przebudowy pomieszczeń laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 237-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pierwsze zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w sprawie umowy IA1/B/19/63/DM zawartej dnia 22.10.2019 r. dot. przebudowy pomieszczeń laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8aa2c8-4f78-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.57 IA1.284.68.2022 Przebudowa pom. lab. wraz z budową infrastruktury badawczej w ramach zadania pt. Modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Wydziału Inżynierii...Śl. –um. OZ/B/19/63/DM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia udziela się na mocy art. 214 ust. 1 pkt 7) i art. 305 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, któremu udzielono zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, było przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia wynika z kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru załączonego do zaproszenia do negocjacji. W opisie zamówienia podstawowego, wskazano zakres tych robót budowlanych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OZ/B/19/63/DM
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.68.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1066952,19 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133980,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty:
Roboty budowlane:
• skucie uszkodzonych fragmentów tynków ze ścian i stropów;
• rozebranie posadzek wraz z warstwami wyrównawczymi;
• wykonanie nowej posadzki z nowymi warstwami podposadzkowymi;
• roboty tynkowe i okładzinowe ścian;
• płytkowanie ścian;
• malowanie ścian, sufitów i grzejników;
Roboty elektryczne:
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej;
• roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, kabli oraz osprzęt instalacyjny;
• montaż aparatury zabezpieczającej;
• wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego wraz z wymianą opraw oświetleniowych;
• wykonanie instalacji gniazd wtykowych jednofazowych ogólnych;
• wykonanie instalacji gniazd wtykowych modułowych w punktach elektryczno-logicznych dla zasilania komputerów i monitorów;
• wykonanie instalacji gniazd wtykowych dla stanowisk komputerowych;
• wykonanie sieci teleinformatycznej;
• zaprawianie bruzd z przewodami i kablami;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych;
Roboty instalacyjne:
• remont „kącika” sanitarnego, polegający na demontażu istniejących zlewów z baterią, rurociągów i podejść wod.-kan., oraz montażu nowych podejść, zlewów z baterią wraz z podłączeniem odpływów do istniejących pionów kanalizacyjnych;
Wywóz i utylizacja złomu, gruzu oraz utylizacja źródeł światła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164796,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164796,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164796,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rafał Jędrzejewski, Mariusz Nowaczek, Łukasz Bugajczyk wspólnie prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą BAUTERM s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rafał Jędrzejewski, Mariusz Nowaczek, Łukasz Bugajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732853584
7.3.3) Ulica: Rudnik Wielki, ul. Sosnowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kamienica Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUTERM JĘDRZEJEWSKI, BUGAJCZYK, NOWACZEK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BAUTERM JĘDRZEJEWSKI, BUGAJCZYK, NOWACZEK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16479604 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.