Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika na potrzeby ZDP w Ostródzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9342241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika na potrzeby ZDP w Ostródzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7485e353-2a26-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020384/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup ciągnika na potrzeby utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.19.2024.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ciągnika na potrzeby ZDP w Ostródzie”.
2. Zakres zamówienia, wymagania wykonania i odbioru wykonania dostawy:
Ciągnik fabrycznie nowy spełniający wymagania dotyczące dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium Polski;
Masa ciągnika- min. 3 900 kg;
Prędkość przejazdowa- min. 35 km/h;
Rozstaw osi- min. 230 cm.;
Napęd 4x4 włączany elektro-hydraulicznie;
Dwuobwodowy układ pneumatyczny do sterowania hamulcami przyczepy;
Skrzynia biegów synchronizowana min. 18 przełożeń do przodu i 18 do tyłu;
TUZ tylny – udźwig min. 4 500 kg,
- zawiesia hakowe CBM kat. II;
TUZ przedni – udźwig min. 2 000 kg,
- sterowany dżojstikiem z kabiny kierowcy z funkcją pływającą,
- zawiesia hakowe CBM kat. II,
Ładowacz przedni TUR:
- udźwig min. 1650 kg,
- wysokość podnoszenia 3,9 m,
- ładowacz III sekcyjny z euroramką,
- sterowanie dżojstikiem z kabiny kierowcy,
- funkcja pływająca,
- funkcja samopoziomowania,
- wsporniki wzmacniające konstrukcję ciągnika,
Regulowany, automatyczny, przesuwny zaczep transportowy, oraz listwa dolna;
Balast mocowany na TUZ kat. II- min. 450 kg;
Kabina czterosłupkowa:
- ogrzewanie;
- klimatyzacja;
- wycieraczki szyby przedniej i tylnej;
- okno tylne- otwierane;
- okno dachowe- otwierane;
- dodatkowe siedzenie dla pasażera;
- min. 2 reflektory robocze przednie i dwa tylne;
- na kabinie belka z oświetleniem ostrzegawczym typu LED barwy pomarańczowej z napisem SŁUŻBA DROGOWA
Silnik:
- 4 cylindry
- pojemność min. 3400 cm3
- moc min. 95 KM
- norma emisji spalin min EURO V
- paliwo- diesel
Hydraulika:
- pompa hydrauliczna- wydatek min. 85 l/ min.,
- wyjścia hydrauliczne- min. 3 pary szybkozłączy tył, min. 2 pary szybkozłączy przód,
Gwarancja
- na ciągnik - 24 m-ce
- na wyposażenie dodatkowe (TUZ, TUR)- 12 m-cy
Zgłoszeń do serwisu Zamawiający będzie dokonywał telefonicznie potwierdzając e –mailem na adres wskazany przez Wykonawcę.
Dostawca zapewni bezpłatne przeszkolenie w zakresie obsługi ciągnika w siedzibie Zamawiającego.
W okresie trwania gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis (wykonanie naprawy) wraz z przyjazdem ekipy remontowej, bądź zapewni transport ciągnika do najbliższego serwisu na własny koszt.
Autoryzowany serwis oddalony max. o 125 km od siedziby Zamawiającego.
Maksymalny czas wykonania naprawy w okresie gwarancji - 14 dni
W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt zgodny z ofertą w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
3. Dostawa na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A,
14-100 Ostróda.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ciągnika, która jedynie w pełnym zakresie wykonania może zapewnić prawidłowe funkcjonowanie maszyny. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
nadmiernymi trudnościami technicznymi;
nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia poprzez powielanie kosztów pośrednich wykonywania zamówienia;
nadmiernymi problemami organizacyjnymi związanymi z właściwym wykonaniem zamówienia z uwagi na potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255963,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255963,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELROL Tomasz Pszczółkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5661844602
7.3.3) Ulica: ulica Karola Szwanke 4/26
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255963,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2025
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Niebylec
- Dostawa ciągnika rolniczego, prasy rolującej oraz agregatu nawozowo-siewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Mokrzeszowie
- Dostawa ciągnika.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.