eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³otyPe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym" pn.: "Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach"



Og³oszenie z dnia 2024-07-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym” pn.: „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OTY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oty

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 913033405

1.5.8.) Numer faksu: 913210745

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ploty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-010291ce-32cb-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym” pn.: „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-010291ce-32cb-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00398890

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00381994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024.IM

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 944823,53 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 23700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym” pn.: „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach".
2) Wymagani inspektorzy nadzoru:
a) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
b) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci sanitarnej
c) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci elektrycznej
3) Osoba pe³ni±ca funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bêdzie wykonywaæ obowi±zki i bêdzie posiadaæ uprawnienia,
o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
4) Szczegó³owy przedmiot zamówienia oraz obowi±zki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego opisane s± w za³±czniku nr 10 do SWZ – projekt Umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W ww. postêpowaniu w wyznaczonym terminie do sk³adania ofert, tj. do dnia 03 lipca 2024r., do godz. 10:00 zosta³y z³o¿one dwie oferty. Cena oferty z najni¿sz± cen± wynosi 30 000,00 z³. Cena tej oferty przekracza mo¿liwo¶ci finansowe Zamawiaj±cego, który zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia kwotê brutto 29 151,00 z³. Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ kwoty na realizacjê zamówienia do ceny oferty z najni¿sz± cen±.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.