eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacławiceZimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830414064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rudnicka 15

1.5.2.) Miejscowość: Racławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158415416

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2a55598-42ec-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2a55598-42ec-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026915/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377593/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.AZ.2530.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276961,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic na terenie Gminy Harasiuki, długość dróg - 78,379 w standardzie IV. W/w usługi będą wykonywane sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Szczegółowy opis realizacji zadania opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. szacunkowa ilość godzin pracy - 65.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 32701,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic na terenie Gminy Jarocin, długość dróg - 44,106 w standardzie IV. W/w usługi będą wykonywane sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Szczegółowy opis realizacji zadania opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. szacunkowa ilość godzin pracy - 75.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 25155,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic na terenie Gminy Jeżowe, długość dróg - 39,610 km w standardzie IV. W/w usługi będą wykonywane sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Szczegółowy opis realizacji zadania opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. szacunkowa ilość godzin pracy - 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 30186,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic na terenie Gminy Krzeszów, długość dróg - 28,946 km w standardzie IV. W/w usługi będą wykonywane sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Szczegółowy opis realizacji zadania opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. szacunkowa ilość godzin pracy - 35.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 17608,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic na terenie Gminy i Miasta Nisko, długość dróg - 34,077km w standardzie IV., ul. PCK, ul. Rzeszowska, ul. Dworcowa, ul. Kolejowa, ul. 1000-lecia, starodroże - standard III. W/w usługi będą wykonywane sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Szczegółowy opis realizacji zadania opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. szacunkowa ilość godzin pracy - 65.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 50869,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic na terenie Gminy Rudnik nad Sanem, długość dróg - 21,893 km w standardzie IV. W/w usługi będą wykonywane sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Szczegółowy opis realizacji zadania opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. szacunkowa ilość godzin pracy - 40.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 21946,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic na terenie Gminy i Miasta Ulanów, długość dróg - 52,682 km w standardzie IV. W/w usługi będą wykonywane sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Szczegółowy opis realizacji zadania opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. szacunkowa ilość godzin pracy - 100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 50198,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Wykonawcy winni dysponować mechanicznym sprzętem samojezdnym typu: ciągnik, multicar, itp, zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę. Szacunkowa ilość godzin pracy - 90.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 48297,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 35 400,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożoną przez: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lipnik 1, 37-410 Ulanów z kwotą: 97 175,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 27 200,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożoną przez: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o., 37-405 Jarocin z kwotą: 76 950,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.10.2022 r. do godz. 9:00 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.10.2022 r. do godz. 9:00 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 55 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożoną przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Anna Płeszka, ul. Sandomierska 20aB/9, 37-400 Nisko z kwotą: 130 000,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 23 800,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożoną przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Anna Płeszka, ul. Sandomierska 20aB/9, 37-400 Nisko z kwotą: 80 000,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 54 300,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożoną przez: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lipnik 1, 37-410 Ulanów z kwotą: 119 500,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 52 200,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożoną przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Anna Płeszka, ul. Sandomierska 20aB/9, 37-400 Nisko z kwotą: 99 000,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.