eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych przy realizacji zadania pn. "Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych przy realizacji zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: KW PSP Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 32

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 477512010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kujawy.psp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-torun

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kujawy_psp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych przy realizacji zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-167e45e3-3766-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135424/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych przy realizacji zadania pn. Modernizacja i rozbudowa budynku KW PSP w Toruniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu.
Siedziba Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej (KW PSP) w Toruniu położona jest przy ul. Prostej 32 w Toruniu. Stanowi ją budynek administracji publicznej o funkcji biurowej z częścią techniczną obejmującą garaże dla pojazdów.
Teren inwestycji obejmuje działki nr 213 i 216/1, 216/3 i 218 i przylega południową granicą do ul. Międzymurze, a zabudowa jest usytuowana w linii tej granicy. Elementem istniejącej zabudowy jest odcinek historycznego zabytkowego muru obronnego Nowego Miasta. Do muru przylegała jedna z części budynku Komendy, ahistoryczna i niefigurująca w rejestrze zabytków, która została całkowicie rozebrana w czerwcu 2023 r. Zabytkowy mur obronny pozostaje zachowany.
Projektuje się zachowanie w całości budynku głównego i dobudowę nowoprojektowanej części Komendy Wojewódzkiej w miejscu rozebranego dawnego warsztatu, oddalając projektowaną zabudowę od zabytkowego muru obronnego, aby niezabudowany pas terenu wzdłuż muru zapewniał dostęp konserwatorski do muru i jego naturalne osuszanie.
Nową część zaprojektowano jako dwukondygnacyjne przedłużenie budynku głównego przyległe do jego skrajnej wschodniej części tj. do dawnej stajni oraz jako trzykondygnacyjną główną bryłę poprzeczną z obszernym podcieniem wejściowym. Projektowaną rozbudowę odsunięto o ok. 2 m od zabytkowego muru obronnego. Wzdłuż muru pozostawiono pas niezabudowanego terenu jako wewnętrzne patio zapewniające dostęp konserwatorski do muru obronnego i jego naturalne osuszanie. Bryłę nowoprojektowanej części miejscowo cofnięto i obniżono na styku z budynkiem istniejącym, aby po rozbudowie wyróżnić i wyeksponować kompozycję architektoniczno-przestrzenną budynku historycznego.
Przedmiot zamówienia to wykonanie wyprzedzających prac archeologicznych na terenie działek ewidencyjnych nr 216/1 i 213, (Miejscowość: Toruń, gmina m.: Toruń, obręb: 17).
Głębokość wykopu 1,5 m do 2 m.
Powierzchnia wykopu 864 m kw. (wykop W1 – zał. Graficzny nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia).
Na zakres prac objętych zamówieniem składają się w szczególności:
1) opracowanie Programu prowadzenia badań archeologicznych i przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych wraz ze stosownymi załącznikami, w tym dokument potwierdzający gotowość muzeum lub innej jednostki organizacyjnej do przyjęcia zabytków archeologicznych odkrytych w trakcie prowadzenia badań archeologicznych;
2) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych;
3) organizacja zaplecza i terenu badań archeologicznych;
4) eksploracja warstw historycznych na wskazanym terenie, z dopuszczeniem zdjęcia sprzętem mechanicznym warstwy wierzchniej do korony murów znajdujących się pod ziemia, a następnie dalej prowadzenie robót ręcznie;
5) rozebranie kostki kamiennej na obszarze wykopu (ok. 300 m2), składowanie kamieni po rozbiórce na terenie KW PSP Toruń;
6) humus i inny materiał ziemny należy przetransportować do Łubianki, ul. Toruńska 78;
7) na terenie prowadzonych prac wraz z wykonaniem odpowiednich odwodnień umożliwiających prowadzenie prac;
8) wykonanie dokumentacji fotograficznej dla badań archeologicznych na stanowiskach wielowarstwowym z reliktami architektury
9) wykonanie prac pomiarowych z dowiązaniem do współrzędnych układu państwowego 2000, dla stanowiska jw.,
10) inwentaryzacja, zabezpieczenie i wstępna konserwacja polegająca na oczyszczeniu pozyskanych ruchomych zabytków archeologicznych w celu ich przekazania do muzeum lub innej jednostki organizacyjnej,
11) inwentaryzacja, zabezpieczenie i wstępna konserwacja polegająca na oczyszczeniu i zabezpieczeniu odkrytych nieruchomych zabytków archeologicznych
12) dokumentowanie przebiegu prowadzonych badań archeologicznych oraz sporządzenie dokumentacji badań archeologicznych wraz z wykonaniem całości opracowań objętych uzyskaną decyzją o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych (na podstawie wniosku przygotowanego przez Wykonawcę), w tym opracowanie wyników badań archeologicznych w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności oraz dokonanych odkryć, sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonych badań archeologicznych (zwanej dalej „dokumentacją powykonawczą”) i przekazanie jej do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu,
13) zapewnienie sprzętu mechanicznego i ręcznego do prowadzenia robót ziemnych i badań archeologicznych,
14) ogrodzenie terenu badań archeologicznych,
15) pozostawienie wykopu po badaniach archeologicznych w stanie umożliwiającym przeprowadzenie konserwacji muru obronnego miasta oraz fragmentu muru mniejszego (oporowego fosy).
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191688 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366540 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191688 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Archeologiczna Alagierscy Katarzyna Kuczara - Alagierska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941751127

7.3.3) Ulica: Nowosielce 563

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191688 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.