Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej w Olkuszu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa tężni solankowej w Olkuszu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492667dc-1a30-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024945/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa tężni w Olkuszu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4434846,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: „Budowa tężni solankowej w Olkuszu wraz z
zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego” wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1169/2021 z dnia 10.12.2021 r. na inwestycję pn. „Budowa tężni solankowej, kontenera sanitarnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie MOSiR w Olkuszu przy ulicy Żuradzkiej na dz. nr ew. gr. 2195/11”.
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlanych według załączonej dokumentacji technicznej, a w szczególności:
a) prace rozbiórkowe w zakresie usunięcia istniejącego kortu tenisowego oraz muru z funkcją ścianki do odbijania,
b) usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej zgodnie z warunkami technicznymi Tauron Dystrybucja,
c) usunięcie drzew kolidujących z inwestycją w zakresie decyzji nr WS.613.1.119.2021 wydanej przez Starostwo Powiatowe w Olkuszu, wykonanie nasadzeń drzew i zieleni ozdobnej,
d) budowę tężni solankowej składającej się z niecek żelbetowych oraz konstrukcji drewnianej wypełnionej wiązkami tarniny.
Parametry obiektu: średnica ściany z tarniną 23 m, średnica niecek solankowych 25,24 m, średnica pergoli do zewnętrznych krawędzi słupów 32,35 m, Do wypełnienia konstrukcji ramowej wykonanej z drzewa modrzewiowego, certyfikowanego w klasie C24, należy użyć wiązek śliwy tarniny (Prunus spinosa). Średnica wiązek tarniny może być dowolna. Długości wiązek
od 110 do 130 cm. Tarninę pozyskuje się poza okresem wegetacyjnym. Kryterium jest brak liści i pąków. Ścinać się ją powinno od listopada do końca marca. Tarnina powinna być pozyskiwana z terenów górskich z potwierdzeniem świadectwa pochodzenia. Tężnia posiada górny pomost technologiczny zapewniający dostęp do sieci rozprowadzającej solankę (rynna, koryta, zawory) oraz dolny pomost technologiczny umożliwiający dostęp do tablicy rozdzielczej elektrycznej oraz zejścia do niecek tężni i wejścia na górny pomost.
Konstrukcja pergoli z drewna modrzewiowego z rdzeniem stalowym,
e) montaż kontenera sanitarnego, wolnostojącego, prefabrykowanego, z wrzutnikiem monet wraz ze sterownikiem drzwi (konstrukcja stalowa, skręcana), przystosowanego do pełnienia funkcji toalety publicznej,
f) budowę infrastruktury technicznej obiektu ( w tym instalacji wod.-kan., instalacji elektroenergetycznej zasilającej obiekt)
g) montaż elementów małej architektury,
h) budowę instalacji monitoringu CCTV,
i) montaż oświetlenia zewnętrznego oraz iluminacyjnego obiektu
Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania kompleksowej dokumentacji powykonawczej zawierającej wymagane pozwolenia administracyjne, dziennik budowy / robót, odbiory częściowe i końcowe oraz rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami jakie wystąpiły w toku prac, jak również karty zatwierdzenia materiałów, tabele elementów wytworzonych i likwidowanych,
- opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji obiektu i urządzeń, a w okresie gwarancji utrzymanie i konserwacja tężni wraz z wymianą solanki.
- opracowania bilansu powykonawczego robót związanych z urządzeniem terenów zieleni wraz z instrukcją pielęgnacyjną,
- wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu, obiektu budowlanego, urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych w formie graficznej (pdf) i opisowej - tabele określające ich liczbę / ilość oraz ceny jednostkowe,
- zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego ośrodka geodezyjnego i kartograficznego,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy i wbudowane materiały – min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca przez pierwsze dwa lata obowiązywania gwarancji będzie ponosił koszty serwisowania wybudowanej tężni solankowej wraz z otoczeniem. Zakres serwisowania obejmuje:
- przeprowadzenie rozruchu technicznego tężni przed sezonem i zamknięcie instalacji solankowej po sezonie (w zależności od warunków pogodowych sezon będzie trwał od początku marca lub kwietnia do końca października lub listopada danego roku kalendarzowego),
- wymianę solanki 3 razy w sezonie (w tym: czyszczenie zbiorników przed napełnieniem solanką, dostawa nowej solanki oraz wywóz zużytej),
- przegląd okresowy, w tym konserwacja, regulacja i serwis instalacji technologicznych tężni zapewniające bezawaryjną pracę co 4-6 tygodni podczas sezonu,
- pielęgnację zieleni i nasadzeń zapewniającej prawidłowy wzrost i rozwój – na bieżąco,
- przeszkolenie dwóch przedstawicieli Zamawiającego w zakresie czyszczenia oraz napełniania zbiornika solanki oraz w zakresie eksploatacji i zamknięcia instalacji solankowej po sezonie.
W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Konserwacja ławek, leżaków, koszy w okresie gwarancji - po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w „dokumentacji projektowej” (Załącznik nr 11 do SWZ) oraz w przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SWZ). Natomiast opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający informuje, że nie posiada wersji edytowalnej załącznika nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4783610,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4786131,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4783610,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Goniwiecha Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ADAGON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751622420
7.3.3) Ulica: ul. Opiełki
7.3.4) Miejscowość: Koszęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-286
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż konstrukcji tężni. Dostawa i montaż tarniny.
jakie przetargi wygrała firma
ADAM GONIWIECHA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ADAGON
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4783610,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1113K w km od 1+170 do km 1+975 w miejscowości Krzywopłoty"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Wysoka (ETAP I)"
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.