Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306433/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W STRZELINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000835450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ząbkowicka 68
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_strzelin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.swnet.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zk-strzelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5d97d7-2180-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080625/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.6.2023.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310784,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie m.in. poprzez:
a) wykonanie nowych posadzek z miksokreta w pomieszczeniach nr 4, 10, 11 (tj. łazienek) oraz w pozostałych pomieszczeniach z betonu przemysłowego (utwardzonego powierzchniowo, szlifowanego i impregnowanego),
b) wykonanie nowych ścianek działowych z betonu komórkowego o gr. 12 cm oraz zamurowanie nieużywanych otworów ściennych,
c) wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z armaturą sanitarną (miski wc, pisuary, umywalki, elementy czerpalne),
d) wykonanie nowego zasilania z rur stalowych do istniejącego hydrantu w pomieszczeniu nr 1,
e) wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej obwody gniazd wtykowych, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, wentylacji mechanicznej i kontroli dostępu do pomieszczeń nr 15, 2, 7,
f) wykonanie tynków na nowych ściankach działowych oraz uzupełnienie ubytków i naprawa istniejących tynków ścian i sufitów,
g) wykonanie zabudowy elementów instalacji wodnej i kanalizacyjnej ścian i sufitów w obrębie łazienek z płyt karton-gips na stelażu,
h) montaż nowej stolarki drzwiowej oraz montaż drzwi typu ciężkiego (udostępnionych przez Zamawiającego )do pomieszczenia nr 12 tj. pokój,
i) montaż nowych okładzin podłogowych i ściennych z płytek w pomieszczeniach łazienek,
j) malowanie pomieszczeń,
k) montaż nowych kontaktów gniazd wtykowych i opraw elektrycznych, natomiast oprawy oświetlenia awaryjnego oraz zamki kodowe kontroli dostępu udostępni Zamawiający,
l) montaż nowej wentylacji mechanicznej.
Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia NIE JEST objęta:
a) rozbiórka wszystkich ścianek działowych oraz posadzek określonych w dokumentacji projektowej inwentaryzacji,
b) wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami pod urządzenia sanitarne,
c) przygotowanie podkładu pod wylewki i posadzki,
d) wykonanie otworów pod czerpnie i wyrzuty wentylacji mechanicznej.
Prace te zostały już wyprzedzająco wykonane przez Zamawiającego.
Ponadto Zamawiający udostępni do montażu poniższe materiały tj.:
a) miskę WC, umywalkę, brodzik prysznicowy z kotarą do pomieszczenia małej łazienki przy pokoju,
b) lampy oświetlania awaryjnego wszystkich pomieszczeń piwnicy oraz zamki kontroli dostępu do pomieszczeń nr 15, 2, 7,
c) drzwi więzienne typu ciężkiego do pomieszczenia pokoju nr 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378791,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378791,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378791,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9141562762
7.3.3) Ulica: Brzegowa 68
7.3.4) Miejscowość: Strzelin
7.3.5) Kod pocztowy: 57-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378791,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa zabytkowego Pałacu w Górcu wraz ze zmianą sposobu użytkowania - etap I i etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ulicy Henryka Sienkiewicza w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.