eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelinRemont pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W STRZELINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000835450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ząbkowicka 68

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_strzelin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.swnet.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zk-strzelin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5d97d7-2180-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080625/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306433

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.6.2023.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310784,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych szatni w budynku administracji Zakładu Karnego w Strzelinie m.in. poprzez:
a) wykonanie nowych posadzek z miksokreta w pomieszczeniach nr 4, 10, 11 (tj. łazienek) oraz w pozostałych pomieszczeniach z betonu przemysłowego (utwardzonego powierzchniowo, szlifowanego i impregnowanego),
b) wykonanie nowych ścianek działowych z betonu komórkowego o gr. 12 cm oraz zamurowanie nieużywanych otworów ściennych,
c) wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z armaturą sanitarną (miski wc, pisuary, umywalki, elementy czerpalne),
d) wykonanie nowego zasilania z rur stalowych do istniejącego hydrantu w pomieszczeniu nr 1,
e) wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej obwody gniazd wtykowych, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, wentylacji mechanicznej i kontroli dostępu do pomieszczeń nr 15, 2, 7,
f) wykonanie tynków na nowych ściankach działowych oraz uzupełnienie ubytków i naprawa istniejących tynków ścian i sufitów,
g) wykonanie zabudowy elementów instalacji wodnej i kanalizacyjnej ścian i sufitów w obrębie łazienek z płyt karton-gips na stelażu,
h) montaż nowej stolarki drzwiowej oraz montaż drzwi typu ciężkiego (udostępnionych przez Zamawiającego )do pomieszczenia nr 12 tj. pokój,
i) montaż nowych okładzin podłogowych i ściennych z płytek w pomieszczeniach łazienek,
j) malowanie pomieszczeń,
k) montaż nowych kontaktów gniazd wtykowych i opraw elektrycznych, natomiast oprawy oświetlenia awaryjnego oraz zamki kodowe kontroli dostępu udostępni Zamawiający,
l) montaż nowej wentylacji mechanicznej.
Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia NIE JEST objęta:
a) rozbiórka wszystkich ścianek działowych oraz posadzek określonych w dokumentacji projektowej inwentaryzacji,
b) wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami pod urządzenia sanitarne,
c) przygotowanie podkładu pod wylewki i posadzki,
d) wykonanie otworów pod czerpnie i wyrzuty wentylacji mechanicznej.
Prace te zostały już wyprzedzająco wykonane przez Zamawiającego.
Ponadto Zamawiający udostępni do montażu poniższe materiały tj.:
a) miskę WC, umywalkę, brodzik prysznicowy z kotarą do pomieszczenia małej łazienki przy pokoju,
b) lampy oświetlania awaryjnego wszystkich pomieszczeń piwnicy oraz zamki kontroli dostępu do pomieszczeń nr 15, 2, 7,
c) drzwi więzienne typu ciężkiego do pomieszczenia pokoju nr 12.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378791,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378791,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378791,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9141562762

7.3.3) Ulica: Brzegowa 68

7.3.4) Miejscowość: Strzelin

7.3.5) Kod pocztowy: 57-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378791,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.