Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323512/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową budynku mieszkalno-administracyjnego w Rozdrażewie przy ulicy Rynek 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rozdrazew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową budynku mieszkalno-administracyjnego w Rozdrażewie przy ulicy Rynek 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92efe73f-2786-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa z rozbudową budynku mieszkalno-administracyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323512/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.2.2022.I.S.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa z rozbudową budynku mieszkalno-administracyjnego w Rozdrażewie przy ulicy Rynek 1
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w budynku głównym
- rozbiórka schodów i podestów 1, 428 m³
- rozebranie ścian z cegieł 22,887 m²
- rozebranie stropów drewnianych 59,325 m²
- wywiezienie gruzu i odpadów 35,163 m³
2) konstrukcja żelbetowa
- schody żelbetowe z podestami 6,72 m²
3) dach wiaty
- krokwie , murłaty 0,291 m³
- pokrycie dachu dachówką ceramiczną 25,730 m²
4) uzupełnienie ścian, tynki, sufity, podłogi
- wyprawy tynkarskie 112,025 m²
- wewnętrzne gładzie szpachlowe 100,075 m²
- ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych 17,45 m²
- sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych 59,602 m²
- posadzki z paneli podłogowych 59,602 m²
5) stolarka drzwiowa i okienna
- skrzydła drzwiowe wewnętrzne 5,535 m²
- drzwi zewnętrzne 1,80 m²
- montaż okien 1,563 m²
6) dach budynku
- rozebranie pokrycia dachowego z płyt cementowo-azbestowych 55,970 m²
- deskowanie dachu i pokrycie blachodachówką 56,00 m²
- obróbki blacharskie i rynny 9,650 m²
7) instalacje elektryczne komplet
8) wewnętrzna instalacja ciepłej i zimnej wody komplet
9) wewnętrzna instalacja kanalizacyjna komplet
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część
niniejszej specyfikacji:
1) Dokumentacja projektowa załącznik nr 8 do SWZ
2) Przedmiar robót i kosztorys ofertowy załącznik nr 9 do SWZ
3.Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub procesy technologiczne, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego.
Za ofertę równoważną uważa się taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót lub zamówieniu ofertowym, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem lub wykonanych w innym od podanego procesie technologicznym.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. produktów, urządzeń, materiałów, rozwiązań technologicznych lub procesów ich wytworzenia je charakteryzujące, które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót lub zapytaniu ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakteru procesu produkcji materiały, urządzenia, produkty lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastosowanych rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości określonych w specyfikacji produktu lub rozwiązania technologicznego.
Dla udowodnienia Zamawiającemu równoważności zaproponowanego rozwiązania wykonawca zobowiązany jest w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego załączyć do oferty dokumenty z których jednoznacznie będzie wynikał fakt równoważności rozwiązania.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na konieczność całościowej realizacji zamówienia przez jednego wykonawcę –
ze względów organizacyjnych i technologicznych przedmiot zamówienia stanowi całość.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288594,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295962,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288594,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. NAWROT Sp.z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211812867
7.3.4) Miejscowość: BUDY 55
7.3.5) Kod pocztowy: 63-708
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288594,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zad inwest pn.: Budowa pomieszczeń laboratoryjnych w Łukasiewicz - ICiMB w Warszawie przy ul. Kupieckiej Warszawa.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.