eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskSprawowanie opieki informatycznej nad systemem Bank Krwi w okresie 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie opieki informatycznej nad systemem Bank Krwi w okresie 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów 21

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598422021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krwiodawstwo.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie opieki informatycznej nad systemem Bank Krwi w okresie 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c985ab8-2266-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Twórcą systemu komputerowego jest firma Asseco z Katowic , która jest właścicielem kodów źródłowych oprogramowania BANK KRWI. Aktualnie użytkowane oprogramowanie jest zgodne z dyrektywami unijnymi (zaimplementowany system znakowania składników ISBT128) oraz aktami wykonawczymi MZ.
W oparciu o zmiany prawne wydawane przez Ministerstwo Zdrowia, firma Asseco dokonuje aktualizacji i tworzy nowe wersje programu BANK KRWI dla RCKiK w Polsce, w których użytkowany jest program BANK KRWI.
Program pracuje na platformie AS-owej firmy IBM. Tworzenie nowych wersji wymaga specjalistycznych narzędzi programistycznych, jest także ściśle związane z prawami autorskimi i dostępem do kodów źródłowych aplikacji BANK KRWI. Wieloletnia współpraca, terminowość i wysoka jakość realizacji bieżących zleceń, oraz wysoko wykwalifikowany personel skłania do kontynuowania współpracy z firmą Asseco w zakresie sprawowania opieki informatycznej nad oprogramowaniem BANK KRWI użytkowanym w RCKiK w Słupsku.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/WR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki serwisowej na oprogramowanie BANK KRWI na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II. Zakres opieki informatycznej:
1. Wykonywanie usług serwisu, konsultacji i doradztwa - zgłoszenia serwisowe przyjmowane on-line przez system Jira Asseco Poland S.A, telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Wskazane usługi świadczone są droga zdalną, powinna być jednak zagwarantowana w szczególnych przypadkach świadczenie ich poprzez wizytę konsultanta zamówionego przez RCKiK.
2. Rozwój oprogramowania BANK KRWI - analiza problemów merytorycznych, technicznych i organizacyjnych, które dotyczą użytkowanego oprogramowania BANK oraz wskazywanie rozwiązań niezbędnych dla obsługi tych problemów, instalacji nowych wersji oprogramowania BANK KRWI w środowisku testowym i produkcyjnym.
3. Okresowa aktualizacja baz danych słownikami TERYT i dostosowania oprogramowania BANK KRWI do zmian w standardzie ISBT 128.
4. Nadzór nad eksportem danych do KRDK.
5. Nadzór nad elektroniczną wymianą wyników badań kwalifikacyjnych pomiędzy RCKiK.
6. Nadzór nad elektroniczną wymianą danych o dawcach zdyskwalifikowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183466,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183466,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183466,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003782

7.3.3) Ulica: Olchowa 14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-322

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183466,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.