Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00343639/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓW-OSADA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Komarów-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-435
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 846153102
1.5.8.) Numer faksu: +48 846153185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@komarow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://komarow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-befc4254-1d35-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055286/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Współfinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRFZ.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1022596,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Komarów-Osada1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 225533,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Adamów"1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 208133,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr III – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Grabowiec"1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 200850,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr IV – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Łukowa"1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 145533,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr V – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Radecznica1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 70080,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr VI – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Stary Zamość1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 172466,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321522,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326073,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321522,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 80 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321522,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288558,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294486,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288558,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 80 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288558,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 80 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192495,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206947,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192495,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 80 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192495,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111807,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150901,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111807,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 80 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111807,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305837,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 80 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.