Og³oszenie z dnia 2023-09-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00343071/01 - Og³oszenie z dnia 2023-08-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa z monta¿em mebli do jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815375384
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://pzp.umcs.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa z monta¿em mebli do jednostek2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5205a6f1-3503-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00399248
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwy projektów wskazane zosta³y w ka¿dej z czêsci osobno, ze wzglêdu na ograniczenia w ilo¶ci znaków.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00343071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/55-2023/DZP-p
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 77105,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel ergonomiczny dla Wydzia³u Matematyki , Fizyki i Informatyki. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1219,51 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble do Wydzia³u Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej w Lublinie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26097,56 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble do Wydzia³u Filozofii i Socjologii. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik do SWZ.W Czê¶ci nr 3 postêpowania- zakup i dostawa mebli (sto³y do prac warsztatowych oraz krzes³a) niezbêdnych do prowadzenia zajêæ realizowany jest w ramach projektu Uniwersalno¶æ + realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa III Szkolnictwo Wy¿sze dla gospodarki i rozwoju, Dzia³anie 3.5 Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6536,59 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble na potrzeby pracowni dokumentacji archeologicznej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik do SWZ.Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego;
W Czê¶ci nr 4 postêpowania zakup i dostawa mebli realizowany jest w ramach trwa³o¶ci projektu Cyfrowa infrastruktura badawcza dla humanistyki i nauk o sztuce DARIAH-PL w ramach Dzia³ania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer umowy o dofinansowanie projektu: POIR.04.02.00-00-D006/20-00.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31521100-5 - Lampy na biurko
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3252,03 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzes³a audytoryjne do sali seminaryjnej> Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1426,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1476,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1426,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL MACIEJ BANASZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461425015
7.3.3) Ulica: Minkowice 206
7.3.4) Miejscowo¶æ: Me³giew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1426,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 71340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL MACIEJ BANASZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461425015
7.3.3) Ulica: Minkowice 206
7.3.4) Miejscowo¶æ: Me³giew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5485,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5485,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL MACIEJ BANASZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461425015
7.3.3) Ulica: Minkowice 206
7.3.4) Miejscowo¶æ: Me³giew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5482,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2296,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12300,00 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2296,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORINA POLSKA spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123392389
7.3.3) Ulica: Al. Warszawska 102
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-824
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2296,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W przedmiotowej czê¶ci postêpowania Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia kwotê 49200,00 z³. brutto. Cena najkorzystniejszej oferty w wysoko¶ci 86100,00 z³. brutto, przewy¿sza kwotê, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie jest w stanie zwiêkszyæ kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 86100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 86100,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamo¶ciu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pe³nienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artyku³ów spo¿ywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z monta¿em oraz dostawa krzese³ biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w £odzi
- "Zakup wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych dla szkó³ w ramach projektu "Podniesienie jako¶ci edukacji w³±czaj±cej w Gminie Krzykosy""
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i spo³ecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposa¿enia w zakresie dostawy i monta¿u wyposa¿enia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Remont sal rozpraw w budynku S±du Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
wiêcej: Lampy na biurko »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.