eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOdtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,161970,43b832143420a69be793c574c1fb071c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a43a83-f59a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich, administrowanych przez ZDW w Lublinie w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292772

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.74.2024.dd

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-
Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej
Drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 698, 803, 807
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 20 786 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 31 835 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 5 454 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 19 m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 476005,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-
Zadanie Nr II – RDW w Chełmie:
Drogi Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 841, 843

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 16 181 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 20 772 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 031m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutrwaldzalnych: 39m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 39 m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 338875,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie:
Drogi Nr: 844, 846, 850, była dk nr 17, 865, 816, 852, 867
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 27 026 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 17 873 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 745 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 100 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 535m2

Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski): 300m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 100 m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 470829,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie:
Drogi Nr: 747, 828, 830, 833, 835, 835a, 842, 874, 809, 809a, 822, 822a, 827, 834, 836, dawna DK19
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 19 800 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 17 950 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 200 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 1 500m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1 000 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 250 m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 480290,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-Zadanie Nr V – RDW w Parczewie:
Drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 819, 821, 829


Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 4 008 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 10 211 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 495 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 6 763 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 276m2
Symbole znaków – piktogramy z mas termoplastycznych: 14m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 30m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 601875,12 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-
Zadanie Nr VI – RDW w Puławach:
Drogi Nr: 801, 824, 830, 874, 738, 741, 743, 747, 755, 759, 826, 831, 832, 854, 857, d. 17, d. 19
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 10 608 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 14 497 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 557 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 2 356 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 3 356m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 150m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 571172,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-
Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie:
Drogi Nr: 812, 816, 819
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 15 354,40m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 34 014,96m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 759,81 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania:385,00m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 450833,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024roku-Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu :

Drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 849, 853, 863, 877

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 10 270 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 16 721 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 595 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 750 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 760m2
Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych 7 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 75 m2
1. Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu– zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót
- pomiar widzialności oznakowania w dzień,
- pomiar widzialności oznakowania w nocy,
- pomiar szorstkości oznakowania,
b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego
- pomiar widzialności w nocy
Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty.

2. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku”– Załącznik nr 3.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D 00.00.00 ,,Wymagania ogólne”, D.07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 338907,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496477,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630756,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496477,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe Drogownictwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932221073

7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496477,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353517,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439093,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353517,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe Drogownictwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932221073

7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353517,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514498,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598052,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514498,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Łowińska Firma Hunter

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831018259

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 49/15

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-458

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514498,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582285,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628437,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582285,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurodukt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462637297

7.3.3) Ulica: ul. Inżynierska 7

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-484

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582285,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720389,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859252,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720389,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe Drogownictwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932221073

7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720389,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705577,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818607,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 705577,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK- Wektor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551988192

7.3.3) Ulica: Hołudza 6

7.3.4) Miejscowość: Wiślica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-160

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 705577,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473183,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595282,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473183,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe Drogownictwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932221073

7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473183,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369792,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423721,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369792,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe Drogownictwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932221073

7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369792,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.