Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00168228/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00178314/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 564729610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c939a8b7-c273-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c939a8b7-c273-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035545/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4439151,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim” realizowanego z programu Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych.
5.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 5.1 obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej, zatwierdzonej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu.
b) Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w opracowanej dokumentacji projektowej oznaczającej zakres robót budowlanych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw materiałów, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
c) Zakończenia inwestycji wraz z przekazaniem Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu.
d) montaż tablic informacyjnych zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik B do SWZ;
5.3. Dane planowanej inwestycji:
a) Ulica Rolna:
Szerokość jezdni wynosi 6,00 m. Nawierzchnię jezdni przewidziano, jako nawierzchnię z betonu asfaltowego o grubości 4 cm warstwa ścieralna i grubości 8 cm warstwa wiążąca. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano, jako daszkowy o nachyleniu płaszczyzn 2%. Przy jezdni zaprojektowano chodnik z kostki betonowej.
b) Ulica Zbożowa i Kłosowa:
Zaplanowano ulicę, jako ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej. Projektowana szerokość pieszo-jezdni wynosi 5,00 m. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z mieszanki związanej cementem C5/6 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o nachyleniu 2%.
5.4. Zakres robót planowanej inwestycji:
a) Budowa ulicy Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego,
− Budowa chodnika - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowej,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania.
b) Budowa ulicy Zbożowej i Kłosowej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowe,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania,
c) Budowa ulicy Żytniej w Nowym Mieście Lubawskim,
− Budowa kanalizacji deszczowej.
5.5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik B do niniejszej SWZ.
5.6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.8. W przypadku, gdy z dokumentacji (programie funkcjonalno-użytkowym) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.).
5.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.7 i 5.8 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.10. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym.
5.11. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.11 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
71354000-4 - Usługi sporządzania map
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4110378,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5672322,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4110378,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ekspertów Budownictwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 519614482
7.3.3) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 32
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie robót budowlanych - MUSA Alicja Musiał Tadeusz Musiał Spółka Jawna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO EKSPERTÓW BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO EKSPERTÓW BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4110378,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.