Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00302717/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00322614/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy OSP wraz ze świetlicą i zagospodarowaniem terenu w Bratianie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01c43210-0ccc-11ed-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa remizy OSP wraz ze świetlicą i zagospodarowaniem terenu w Bratianie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c43210-0ccc-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RD.271.13.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych związanych z budową remizy OSP wraz ze świetlicą i zagospodarowaniem terenu w Bratianie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz z rozbiórką istniejącego budynku remizy i świetlicy OSP w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektów oraz użytkowania tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
W ramach inwestycji należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę:
1) Rozbiórkę istniejącego budynku remizy OSP wraz z transportem i utylizacją odpadów i uporządkowaniem terenu
2) Budowa nowego projektowanego budynku remizy OSP wraz ze świetlicą wiejską wyposażonego w windę osobową oraz instalacje
3) Zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z montażem nowego masztu do flagi
4) Wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej do ogrzewania budynku
5) Zakup, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych
6) Zakup dostawa i montaż wyposażenia budynku
Lokalizacja:
Bratian, dz. nr 622 obręb 0002 Bratian, gm. Nowe Miasto Lubawskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która składa się z Projektu Budowlanego, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczynając postępowanie dokonał opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem art. 99 ust 1 ustawy Pzp. Wadliwy opis przedmiotu zamówienia występuje w załączniku nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – projekt budowlany oraz przedmiar robót. Powyższe stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie postępowania tj. po otwarciu ofert. Nastąpiło uchybienie przepisowi Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających. Przedmiotowa wada posiada nieusuwalny charakter. Jest to uchybienie proceduralne, które na tym etapie postępowania nie może być skorygowane przez Zamawiającego. Art. 255 Pzp definiuje obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania obejmujące sytuacje, w których dalsze prowadzenie postępowania jest obiektywnie niecelowe. Celem postępowania jest doprowadzenie do zawarcia umowy z wyłonionym w jego toku wykonawcą i cel ten w przypadku zaistnienia przesłanek z art. 255 Pzp zostaje uniemożliwiony.W takim stanie rzeczy zawarcie umowy stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy Pzp i na tym etapie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia po złożeniu ofert przez Wykonawców (konieczność sporządzenia znacznej korekty oraz uzupełnienia w dokumentacji projektowej). Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Dokumentacja projektowa posiada liczne rozbieżności które nie pozwalają oszacować kwoty przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny oraz wyczerpujący. Każdy z wykonawców mógł przyjąć inną technologię wykonania lub przyjąć odmienne materiały czego przyczyną jest wadliwy opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4231267,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5750650,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.