eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Budowa remizy OSP wraz ze świetlicą i zagospodarowaniem terenu w Bratianie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy OSP wraz ze świetlicą i zagospodarowaniem terenu w Bratianie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01c43210-0ccc-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy OSP wraz ze świetlicą i zagospodarowaniem terenu w Bratianie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c43210-0ccc-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278472/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.13.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych związanych z budową remizy OSP wraz ze świetlicą i zagospodarowaniem terenu w Bratianie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz z rozbiórką istniejącego budynku remizy i świetlicy OSP w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektów oraz użytkowania tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
W ramach inwestycji należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę:
1) Rozbiórkę istniejącego budynku remizy OSP wraz z transportem i utylizacją odpadów i uporządkowaniem terenu
2) Budowa nowego projektowanego budynku remizy OSP wraz ze świetlicą wiejską wyposażonego w windę osobową oraz instalacje
3) Zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z montażem nowego masztu do flagi
4) Wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej do ogrzewania budynku
5) Zakup, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych
6) Zakup dostawa i montaż wyposażenia budynku
Lokalizacja:
Bratian, dz. nr 622 obręb 0002 Bratian, gm. Nowe Miasto Lubawskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która składa się z Projektu Budowlanego, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczynając postępowanie dokonał opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem art. 99 ust 1 ustawy Pzp. Wadliwy opis przedmiotu zamówienia występuje w załączniku nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – projekt budowlany oraz przedmiar robót. Powyższe stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie postępowania tj. po otwarciu ofert. Nastąpiło uchybienie przepisowi Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających. Przedmiotowa wada posiada nieusuwalny charakter. Jest to uchybienie proceduralne, które na tym etapie postępowania nie może być skorygowane przez Zamawiającego. Art. 255 Pzp definiuje obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania obejmujące sytuacje, w których dalsze prowadzenie postępowania jest obiektywnie niecelowe. Celem postępowania jest doprowadzenie do zawarcia umowy z wyłonionym w jego toku wykonawcą i cel ten w przypadku zaistnienia przesłanek z art. 255 Pzp zostaje uniemożliwiony.
W takim stanie rzeczy zawarcie umowy stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy Pzp i na tym etapie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia po złożeniu ofert przez Wykonawców (konieczność sporządzenia znacznej korekty oraz uzupełnienia w dokumentacji projektowej). Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne - skutkują koniecznością unieważnienia postępowania.
Dokumentacja projektowa posiada liczne rozbieżności które nie pozwalają oszacować kwoty przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny oraz wyczerpujący. Każdy z wykonawców mógł przyjąć inną technologię wykonania lub przyjąć odmienne materiały czego przyczyną jest wadliwy opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4231267,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5750650,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.