Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458437/01 - Wynik z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211025494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 110
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957360643
1.5.8.) Numer faksu: 957360669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zig@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzow.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rynek pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ceeb5b-3a13-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00304280/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych pn. magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z powiatu gorzowskiego (I)” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli – rynek pracy, Działania 6.1 Aktywizacja osób pozostających bez pracy zarejestrowanych w powiatowych urzędach pracy Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95ceeb5b-3a13-11ef-b37c-4e696a6d8c253.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamówienia.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu eZamówień.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu eZamówień oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 10 do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w eZamówieniach klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na eZamówieniach. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na eZamówieniach, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8. Pozostałe informacje dostępne w SWZ pkt. 12 .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust . 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej “RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110; inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp. jest Bogdan Spętany, e-mail: bogdan.spetany@cbi24.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: “Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych z zakresu magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG”, znak sprawy: PUP.2500.11.2024, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej "ustawa Pzp";
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 16 lat od zakończenia niniejszego postępowania;
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
- danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO:
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO:
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
- gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUP.2500.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 101000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia oraz wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (10 osób).
4.2.5.) Wartość części: 28500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość usług szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (11 osób).
4.2.5.) Wartość części: 16600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość usług szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operator suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego przeznaczenia oraz podestów ruchomych przejezdnych (5 osób).
4.2.5.) Wartość części: 14900,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość usług szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz MIG (131) z rysunkiem technicznym dla spawaczy (5 osób).
4.2.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość usług szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, w zakresie posiadania:
• wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 475 ze zm.);
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku na podstawie danych dostępnych w publicznym rejestrze (Rejestr Instytucji Szkoleniowych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej, t j.
a) zdolność techniczna: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną do wykonania należytego zamówienia, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji poszczególnych części zamówienia następującym potencjałem technicznym:
• do części 1. Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia oraz wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (10 osób): 1 sala wykładowa dla 10 osób wyposażona w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, wózek jezdniowy podnośnikowy z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (z ważnym przeglądem technicznym) – 1 szt.; zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office, Internet, program do obsługi magazynu – każdego po 10 szt.;
• do części 2. Kurs obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (11 osób): 1 sala wykładowa dla 10 osób wyposażona w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, wózek jezdniowy podnośnikowy z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózka z wysięgnikiem oraz wózka z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (z ważnym przeglądem technicznym) – 1 szt.
• do części 3. Kurs operator suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego przeznaczenia oraz podestów ruchomych przejezdnych (5 osób): 1 sala wykładowa dla 5 osób wyposażona w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, suwnica – 1 szt., wciągnik i wciągarka ogólnego przeznaczenia – 1 szt., podest ruchomy przejezdny – 1 szt.;
• do części 4. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz MIG (131) z rysunkiem technicznym dla spawaczy (5 osób): 1 sala wykładowa dla 5 osób wyposażona w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, pracownia spawalnicza do zajęć praktycznych wyposażona w min. 5 stanowisk spawalniczych wraz z wyposażeniem spawalniczym, półautomaty spawalnicze do metody MIG i MAG – każdego po min. 5 szt., materiały spawalnicze, w tym: gaz.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę Załącznika nr 6 - Wykaz potencjału technicznego do realizacji zamówienia. Zamawiający zweryfikuje dane w nich ujęte, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
b) zdolność zawodowa: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność zawodową do wykonania należytego zamówienia, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji poszczególnych części zamówienia z następującymi kwalifikacjami:
• do części 1. Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia, wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (10 osób): 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia oraz wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem;
• do części 2. Kurs obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (11 osób): 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem lub 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia, wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem;
• do części 3. Kurs operator suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego przeznaczenia oraz podestów ruchomych przejezdnych (5 osób): 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego przeznaczenia oraz podestów ruchomych przejezdnych lub 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego przeznaczenia i 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi podestów ruchomych przejezdnych;
• do części 4. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz MIG (131) z rysunkiem technicznym dla spawaczy (5 osób):
1) do zajęć teoretycznych – 1 osoba z kwalifikacjami: wykształcenie wyższe w zawodzie inżyniera spawalnika potwierdzone dyplomem międzynarodowego inżyniera spawalnika (IWE) lub wykształcenie średnie w zawodzie technika spawalnika lub osoba posiadająca kwalifikacje instruktora spawania z dyplomem międzynarodowego instruktora spawalniczego (IWP),
2) do zajęć praktycznych – 1 osoba z następującymi kwalifikacjami:
• instruktor spawania z dyplomem międzynarodowego instruktora spawalniczego (IWP) wraz z aktualnym świadectwem egzaminu spawacza w zakresie spawania MIG i MAG lub ukończony kurs instruktorów spawania według krajowych programów szkoleniowych wraz z aktualnym świadectwem egzaminu spawacza w zakresie spawania lub MIG i MAG
lub 2 osoby z następującymi kwalifikacjami:
• instruktor spawania z dyplomem międzynarodowego instruktora spawalniczego (IWP) wraz z aktualnym świadectwem egzaminu spawacza w zakresie spawania MIG lub ukończony kurs instruktorów spawania według krajowych programów szkoleniowych wraz z aktualnym świadectwem egzaminu spawacza w zakresie spawania MIG i
• instruktor spawania z dyplomem międzynarodowego instruktora spawalniczego (IWP) wraz z aktualnym świadectwem egzaminu spawacza w zakresie spawania MAG lub ukończony kurs instruktorów spawania według krajowych programów szkoleniowych wraz z aktualnym świadectwem egzaminu spawacza w zakresie spawania MAG.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę Załącznika nr 4 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zweryfikuje dane w nim ujęte, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
UDOSTĘPNIANIE ZASOBÓW: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 9). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2).
OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty Wykonawca winien załączyć aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby.
4. Oświadczenie winno być złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału postępowaniu (Załącznik nr 3A do SWZ).
2. Załącznik nr 8 - Oświadczenie, że nie zastosowano środków, o których mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) oraz, że nie figuruje w rejestrach podmiotów objętych sankcjami.
Po dokonaniu oceny ofert do poszczególnych części zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawców, których oferty zostały ocenione najwyżej do złożenia w terminie 5 dni od dnia wezwania aktualnego na dzień jego złożenia, załącznika nr 7 - Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3B do SWZ),
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę, do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ .
Po dokonaniu oceny ofert do poszczególnych części zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawców, których oferty zostały ocenione najwyżej do złożenia w terminie 5 dni od dnia wezwania aktualnego na dzień jego złożenia, załącznika nr 6 - Wykaz potencjału technicznego do poszczególnych części zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenia, o których mowa w pkt 9 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany liczby uczestników szkolenia, w szczególności zmniejszenie liczby uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. rezygnacja uczestnika, przeciwwskazania zdrowotne, itp., z uwzględnieniem zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2) zmiany Programu szkolenia, w szczególności w zakresie harmonogramu, planu nauczania, treści oraz wymiaru godzinowego, jeżeli przyczyny zmiany są obiektywne, nie leżą po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego i nie można było ich wcześniej przewidzieć (np. zmiana przepisów prawnych), a zmiany te są niezbędne do prawidłowego i efektywnego zakończenia szkolenia. Wniosek o wprowadzenie zmiany wymaga przedstawienia Zamawiającemu informacji wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Ponadto zmiana Programu szkolenia wymaga akceptacji Zamawiającego,
3) w sytuacji, o której mowa w pkt 1, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowy Program szkolenia uwzględniający wszelkie konsekwencje dokonywanych zmian (np. zmiana literatury wykorzystywanej do realizacji szkolenia), w ciągu 2 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego stosownych zmian,
4) w przypadku, gdy zmiana Programu szkolenia prowadzi do zmiany harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy harmonogram uwzględniający zmiany wraz z nowym Programem szkolenia,
5) zmiany miejsca realizacji szkolenia, w przypadku, gdy realizacja szkolenia w miejscu wskazanym w Programie szkolenia będzie niemożliwa. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia powodów zmiany miejsca oraz wskazania nowego miejsca szkolenia spełniającego warunki określone w SWZ. Warunkiem zmiany miejsca szkolenia jest uprzednia akceptacja przez Zamawiającego,
6) zmiany wykładowcy / instruktora w sytuacjach uzasadnionych m.in. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację szkolenia, nie wywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonania zamówienia, wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji i zmiana wykładowcy wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz wskazania osoby do realizacji szkolenia z kwalifikacjami porównywalnymi lub wyższymi od kwalifikacji osoby rezygnującej z realizacji szkolenia,
7) zmiany materiałów dydaktycznych, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe ich dostarczenie lub zmiana podyktowana jest zmianą przepisów. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu niezwłocznie w formie pisemnej, faksem lub droga elektroniczną powody, dla których chce zaoferować nowe materiały dydaktyczne. Tematyka i zakres materiałów musi być zgodny z oczekiwaniem Zamawiającego i przedmiotem zamówienia. Zmiana materiałów wymaga uzyskania zgody Zamawiającego i nie może prowadzić do zmiany ceny szkolenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ani Wykonawcy, a leżących po stronie osoby bezrobotnej przez nią niezawinionych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostepnionego również na eZamówieniach. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na eZamówienia, w szczegółach danego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.