Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328888/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawelska 56
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.baran@ksap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksap.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ksap.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f177ca-142e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00276286/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WN.B.260.0006.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących:
a) demontaż stolarki okiennej PCV oraz podokienników zewnętrznych stalowych
b) montaż stolarki okiennej PCV oraz podokienników stalowych ocynkowanych, powlekanych
c) obróbka ościeżnic wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami.
2) Przedmiot zamówienia został podzielone na 4 etapy:
Etap I - wymiana stolarki okiennej na elewacji Wschodniej od Krzyckiego rys. 3.1,
Etap II - wymiana stolarki okiennej na elewacji Zachodniej od dziedzińca rys. 4.1,
Etap III - wymiana stolarki okiennej na elewacji Północnej od dziedzińca rys. 5.1.
Etap IV – wymiany stolarki okiennej na elewacji Północna, Wschodnia od dziedzińca rys. 7.1.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1a do SWZ), w załączonej Dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 1b do SWZ) oraz w przedmiarze robót (Załącznik nr 1c do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698886,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698886,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHTERM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651704680
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EkoMax Kot Mariusz - wyprodukowanie, dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698886,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i montaż zintegrowanego systemu regałów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnień dla Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzedaż i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica
- Wymiana części okien w Liceum Ogólnokształcącym nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu
- "Termomodernizacja budynku magazynu, przy ul. Parkowa 2 w Rymanowie-Zdroju"- znak sprawy DI-09/24.
- Roboty ogólnobudowlane i remontowe w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r
- Wymiana 8 sztuk okien w ramach Projektu ZAWÓD W BRANŻY TSL - DOBRA DROGA
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.