eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZembrzyceTermomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Marcówce (były ośrodek wczasowy)



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Marcówce (były ośrodek wczasowy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEMBRZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zembrzyce 540

1.5.2.) Miejscowość: Zembrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-210

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8746 040

1.5.8.) Numer faksu: 33 8770 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zembrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zembrzyce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Marcówce (były ośrodek wczasowy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cc75112-0e6a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034958/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Marcówce (były ośrodek wczasowy).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285998/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426498,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Marcówce (były ośrodek wczasowy).
Lokalizacja: dz. ew. nr 1118 w miejscowości Marcówka.
Roboty budowlane obejmują m.in.
a. wykonanie ocieplenia o wysokości 60 cm z płyt XPS gr. 15 cm zagłębionych do połowy w gruncie, nadziemne części ścian ze styropianu EPS 100 gr. 15 cm, grafitowy. Wyprawa elewacyjna na cokole z zaprawy granitowej, na pozostałej części wyprawa silikatowa, silikonowa, akrylowa – powierzchnia ok. 700m2,
b. termomodernizacja stropu nad ostatnią kondygnacją projektowana jako zasyp z granulatu celulozowego o gr. min. 25cm – powierzchnia 350 m2,
c. część pokrycia dachowego wymaga demontażu w celu wykonania ocieplenia i ponownego montażu z wymianą blach pokryciowych (nie nadających się do użytku), ocieplenie z wełny mineralnej o gr. 25 cm z obudową od spodu z płyt gkf na ruszcie metalowym, pozostała część dachu musi mieć wymienione obróbki blacharskie, wykonane drobne reperacje blach oraz wykonane malowanie farbą,
d. wymiana instalacji odgromowej na dachu w zakresie koniecznym, wymiana zwodów pionowych i ułożenie ich w rurach ochronnych pod projektowanym ociepleniem, wykonanie pomiarów,
e. wymiana stolarki okiennej wraz z koniecznymi robotami pomocniczymi – pow. ok 102,583 m2,
f. wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z koniecznymi robotami pomocniczymi – pow. ok. 9,11 m2,
g. wykonanie remontu schodów zewnętrznych prowadzących do wejścia głównego, zaplecza kuchennego oraz do kotłowni,
h. wykonanie wspomagania wymiany powietrza w budynku za pomocą rekuperatorów wewnątrz-ściennych o śr 200 mm wraz z kanałami przewodzącymi powietrze i ich ociepleniem na parterze i piętrze, doprowadzenie zasilania do rekuperatorów.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Przedmiar robót - stanowiące załącznik nr 7 do SWZ
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ
3) Szkice i rysunki – załącznik nr 9 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629619,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684521,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629619,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA LM LIDIA MOŻDŻAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590694013

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-618

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629619,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.