eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczówZakup i dostawa urządzenia zabezpieczającego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Tczowie w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa urządzenia zabezpieczającego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Tczowie w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Tczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-706

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 80 23

1.5.8.) Numer faksu: 48 676 80 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.tczow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa urządzenia zabezpieczającego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Tczowie w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16cf372f-3518-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055354/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa urządzenia zabezpieczającego i oprogramowania dla Urzędu Gminy w Tczowie w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343839

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36585,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia zabezpieczającego
dla Urzędu Gminy w Tczowie. Zakup realizowany jest z projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020 , Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Część I - Zakup urządzenia zabezpieczającego: urządzenie firewall/router klasy UTM – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załączniku nr 1a – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania dla Urzędu Gminy w Tczowie. Zakup realizowany jest z projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020 , Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Część II - Zakup oprogramowania antywirusowego: Oprogramowanie antywirusowe – 40 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załączniku nr 1b – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia:
a) art. 255 pkt. 2) w zw. z art. 259 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
b) art.255 pkt. 6 w zw. z art. 259 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
a) W prowadzonym postępowaniu dla części I wpłynęła jedna oferta, którą Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Stosownie do zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale V SWZ. Dokumenty te zostały złożone wraz z ofertą, jednak nie potwierdziły one okresu gwarancji – 60 miesięcy, wskazanego w formularzu ofertowym. Zgodnie z dyspozycją art. 107 ust. 2 ustawy PZP oraz zapisami rozdziału V pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwał do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, gdyż przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert – okres gwarancji.
Mając na uwadze powyższe oferta podlega odrzuceniu.
b) Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale IV pkt 4 oraz w rozdziale XXIII pkt 1 wskazał minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, natomiast w załączniku nr 1a do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w rozdziale IV wiersz 25 wskazał minimum 5 lat gwarancji na oferowane urządzenie. Zamawiający rozbieżność wykrył po terminie otwarcia ofert, wiec nie mógł jej skorygować. Wada ta stanowi istotne uchybienie gdyż okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Drab "LUK-NET"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962648601

7.3.4) Miejscowość: Kuczki-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.