Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305462/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI
W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W GRYFICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wysoka Brama 2
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gryfice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gryfice.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-105c6e0f-20bb-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCIW BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-105c6e0f-20bb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00139237/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Gryficach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225390 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Gryficach przy ul. Wysoka Brama 2, 72-300 Gryfice. CAŁKOWITA POWIERZCHNIA DO SPRZĄTANIA – 2.719 m2
System sprzątania - system popołudniowy w godzinach 15.00 – 18.00.
- od 15.00 sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie – praca pod nadzorem pracownika sądu tj. archiwa – wg. ustalonego harmonogramu 2 razy w miesiącu z Kierownikami Sekretariatów Wydziałów, a także dostępne sale rozpraw,
- od 15.30 pozostałe pomieszczenia i ciągi komunikacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17384,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23320,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17384,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jakub Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363030050
7.3.3) Ulica: ul. Rudzicka 40 I
7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208617,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach
- Zakup paliw dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfickiego
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, drobiu i wędlin do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2025 roku
- Dostawa produktów nabiałowych do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2025 roku
- "Przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rapackiego i Podwiejskiej w Gryficach"
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.