Ogłoszenie z dnia 2023-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00363856/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00379868/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Konin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310512119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 2424739; +48 63 2424712
1.5.8.) Numer faksu: +48 63 2454818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konin@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2035f4ad-4175-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Konin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2035f4ad-4175-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00233097/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja kotłowni leśniczówek Nadleśnictwa Konin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 413968,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Lubstów.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 73173,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Tokary.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 66067,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Belny.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 67879,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Skulsk.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 70874,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Grąblin.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 70462,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Kowalewek.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 65510,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty . Ofert zostały złożone przez KARLOS OZE Karol Gauden Spółka Komandytowa ul. Jana Pawła II 82, 62-510 Konin oraz przez Zakład Ślusarsko – Kotlarski Zdzisław Dziubarczyk ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki. Obie oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. Tym samym, ponieważ wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty . Ofert zostały złożone przez KARLOS OZE Karol Gauden Spółka Komandytowa ul. Jana Pawła II 82, 62-510 Konin oraz przez Zakład Ślusarsko – Kotlarski Zdzisław Dziubarczyk ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki. Obie oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. Tym samym, ponieważ wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty . Ofert zostały złożone przez KARLOS OZE Karol Gauden Spółka Komandytowa ul. Jana Pawła II 82, 62-510 Konin oraz przez Zakład Ślusarsko – Kotlarski Zdzisław Dziubarczyk ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki. Obie oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. Tym samym, ponieważ wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty . Ofert zostały złożone przez KARLOS OZE Karol Gauden Spółka Komandytowa ul. Jana Pawła II 82, 62-510 Konin oraz przez Zakład Ślusarsko – Kotlarski Zdzisław Dziubarczyk ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki. Obie oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. Tym samym, ponieważ wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty . Ofert zostały złożone przez KARLOS OZE Karol Gauden Spółka Komandytowa ul. Jana Pawła II 82, 62-510 Konin oraz przez Zakład Ślusarsko – Kotlarski Zdzisław Dziubarczyk ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki. Obie oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. Tym samym, ponieważ wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty . Ofert zostały złożone przez KARLOS OZE Karol Gauden Spółka Komandytowa ul. Jana Pawła II 82, 62-510 Konin oraz przez Zakład Ślusarsko – Kotlarski Zdzisław Dziubarczyk ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki. Obie oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. Tym samym, ponieważ wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dojazdów do terenów inwestycyjnych w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina"
- "Dostawa pieczywa świeżego , bułki tartej oraz wyrobów cukierniczych"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.