eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otrêbusy¦wiadczenie us³ug drukarskich standardowych



Og³oszenie z dnia 2023-09-17

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug drukarskich standardowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PZLPiT Mazowsze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275458

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wierkowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otrêbusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-805

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mazowsze.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowsze.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug drukarskich standardowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a351e89-556f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00399602

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a351e89-556f-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.mazowsze.waw.pl/aktualne-zamowienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informujê, ¿e:
■ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowy Zespó³ Ludowy Pie¶ni i Tañca „Mazowsze” im. T. Sygietyñskiego z siedzib± w Karolinie; ul. ¦wierkowa 2; 05-805 Otrêbusy.
■ Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych pod adresem mailowym iod@mazowsze.waw.pl lub pisemnie na adres: ul. ¦wierkowa 2; 05-805 Otrêbusy.
■ Pani/Pana dane zawarte w ofercie i jej za³±cznikach bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyboru Wykonawcy do zawarcia umowy. Podstaw± przetwarzania danych jest zgoda oferenta, wyra¿ana poprzez przyst±pienie do postêpowania, a tak¿e niezbêdno¶æ do wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze jako jednostce sektora finansów publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu realizacji umowy, je¿eli oferta bêdzie najkorzystniejsza (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
■ Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
- zainteresowane podmioty i osoby, z uwagi na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz Administratora (tj. us³ugi IT i wsparcia technicznego, us³ugi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, us³ugi doradcze, konsultingowe), które przetwarzaj± dane na podstawie umowy z administratorem i wy³±cznie zgodnie z jego poleceniami,
- niezale¿ni zewnêtrzni us³ugodawcy, dostawcy, partnerzy, bêd±cy odrêbnymi administratorami (m.in. us³ug pocztowych i operacyjnych),
- organy ochrony prawnej i instytucje publiczne upowa¿nione do tego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego.

■ Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
■ W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
■ Przys³uguje Pani/Panu:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych pod adresem: 00-193 Warszawa ul. Stawki 2, telefon: (22) 531 03 00.
■ Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ■ Zamawiaj±cy zwraca uwagê wykonawców, ¿e w stosunku do wykonawców, a tak¿e w stosunku do ewentualnych podwykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych wykonawcy swoje zasoby, obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO równie¿ ma zastosowanie w zwi±zku z pozyskiwaniem przez nich danych osobowych od osób, których te dane dotycz±. W stosunku do wykonawców, podwykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych wykonawcy swoje zasoby, zastosowanie bêdzie mieæ tak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z tre¶ci art. 14 ust. 1-4 RODO, o ile pozyskaj± one dane osobowe po¶rednio.
Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug drukarskich wraz z dostaw± do siedziby Zamawiaj±cego tj.: Pañstwowy Zespó³ Ludowy Pie¶ni i Tañca „MAZOWSZE” im. Tadeusza Sygietyñskiego z siedzib± przy ul. ¦wierkowej 2, (05-805) Otrêbusy, budynek „Matecznik”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia wraz z dostaw± o 1 dzieñ roboczy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ §11 Zmiany Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-27 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl do dnia 27.09.2023 r. do godz. 11:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-27 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 60 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.