eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrześcePrzygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Brześcach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Brześcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Brześcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000799902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilanowska 55

1.5.2.) Miejscowość: Brześce

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-507

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 727 30 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spbrzesce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spbrzesce.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e09e244f-2d83-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Brześcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e09e244f-2d83-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 264254,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69854,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi cateringowej, polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Brześcach.
4Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie obiadów dla uczniów szkoły podstawowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Maksymalna ilość obiadów dziennie to 100 szt. Przewidywana ilość posiłków w planowanym okresie realizacji umowy – 5 390 posiłków. Jako posiłek rozumie się obiad dwudaniowy.
Podana ilość posiłków jest szacunkowa. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za faktycznie przygotowane i dostarczone posiłki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości posiłków, z zastrzeżeniem że w okresie realizacji umowy zostanie zamówionych min. 50% szacunkowej ilości posiłków. Z tytułu zmiany ilości posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt. 7 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, z zastrzeżeniem art. 263 Pzp.
Zgodnie zaś z art. 263 ust. 1 Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać oceny i badania ofert spośród ofert pozostałych w postepowaniu lub unieważnić postępowanie.
W niniejszym zadaniu wybrany Wykonawca poinformował o odmowie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie zdecydował się na badanie kolejnej oferty z uwagi na to, że czas potrzebny na badanie i wybór kolejnej oferty wraz z ryzykiem rezygnacji kolejnego wykonawcy z udziału w postępowaniu spowoduje brak możliwości realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie.
W konsekwencji, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.