Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWE WARPNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Warpno
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-022
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913129660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowewarpno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowewarpno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a870e7b-f33f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021813/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NW.ZP-03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1285000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - modernizacja Ratusza przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie.Miejsce robót – Ratusz, budynek przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie, działka nr 961, obręb Nowe Warpno 1. Obiekt podlegający ochronie konserwatorskiej. Wpisany do rejestru zabytków pod nr A-424 z dnia 15 listopada 1956r. r. (KI.V.-0/79/56), dawny numer rejestru – 178. Obecnie w obiekcie funkcjonuje Urząd Gminy w Nowym Warpnie.
Przedmiotem robót jest:
- wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wejściowej,
- naprawa, remont i konserwacja elementów ścian zewnętrznych głównej części obiektu w Nowym Warpnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 1156200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - modernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym WarpnieMiejsce robót – budynek użyteczności publicznej – Sala Miejska – przy. ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym Warpnie.
Zakres robót obejmuje:
• Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołu,
• Wykonanie izolacji poziomej ścian – iniekcja ciśnieniowa,
• Zerwanie pokrycia papowego dachu wraz z deskowaniem,
• Deskowanie wraz wyrównaniem połaci dachu,
• Osadzenie wyłazu dachowego,
• Wykonanie nowego pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej,
• Wymiana orynnowania z blachy cynkowo-tytanowej,
• Wymiana podbitki z desk wraz z impregnacją i malowaniem,
• Przemurowanie komina – cegła klinkierowa,
• Naprawa zarysowań na ścianach,
• Uzupełnienie tynków na ścianach i cokole,
• Termoizolacja – docieplenie ścian - styropian grafit gr. 15 cm, tynk silikonowy
• Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi,
• Wymiana stolarki drzwiowej,
• Wykonanie instalacji oświetlenia na elewacji i instalacji odgromowej wraz z pomiarami,
• Reprofilacja nawierzchni chodników w celu odprowadzenia wód opadowych,
• Montaż nowego odcinka kanalizacji deszczowej i wpięcie do istniejącej studni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 345000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1156200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1855700,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1156200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPM-BAU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552522296
7.3.3) Ulica: Andrzeja Struga 44/27
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-784
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1156200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBKO Sebastian Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262404328
7.3.3) Ulica: Lutomierska 83/101 m 79
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-046
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-12PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.