eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe WarpnoTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWE WARPNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Warpno

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-022

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913129660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowewarpno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowewarpno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a870e7b-f33f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NW.ZP-03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1285000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - modernizacja Ratusza przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie.

Miejsce robót – Ratusz, budynek przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie, działka nr 961, obręb Nowe Warpno 1. Obiekt podlegający ochronie konserwatorskiej. Wpisany do rejestru zabytków pod nr A-424 z dnia 15 listopada 1956r. r. (KI.V.-0/79/56), dawny numer rejestru – 178. Obecnie w obiekcie funkcjonuje Urząd Gminy w Nowym Warpnie.

Przedmiotem robót jest:
- wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wejściowej,
- naprawa, remont i konserwacja elementów ścian zewnętrznych głównej części obiektu w Nowym Warpnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 1156200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - modernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym Warpnie

Miejsce robót – budynek użyteczności publicznej – Sala Miejska – przy. ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym Warpnie.

Zakres robót obejmuje:

• Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołu,
• Wykonanie izolacji poziomej ścian – iniekcja ciśnieniowa,
• Zerwanie pokrycia papowego dachu wraz z deskowaniem,
• Deskowanie wraz wyrównaniem połaci dachu,
• Osadzenie wyłazu dachowego,
• Wykonanie nowego pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej,
• Wymiana orynnowania z blachy cynkowo-tytanowej,
• Wymiana podbitki z desk wraz z impregnacją i malowaniem,
• Przemurowanie komina – cegła klinkierowa,
• Naprawa zarysowań na ścianach,
• Uzupełnienie tynków na ścianach i cokole,
• Termoizolacja – docieplenie ścian - styropian grafit gr. 15 cm, tynk silikonowy
• Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi,
• Wymiana stolarki drzwiowej,
• Wykonanie instalacji oświetlenia na elewacji i instalacji odgromowej wraz z pomiarami,
• Reprofilacja nawierzchni chodników w celu odprowadzenia wód opadowych,
• Montaż nowego odcinka kanalizacji deszczowej i wpięcie do istniejącej studni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 345000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1156200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1855700,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1156200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPM-BAU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552522296

7.3.3) Ulica: Andrzeja Struga 44/27

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-784

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1156200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBKO Sebastian Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262404328

7.3.3) Ulica: Lutomierska 83/101 m 79

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-046

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.