Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285595/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00301196/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Zakruczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁOGOSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A
1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413855135
1.5.8.) Numer faksu: 413860159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Zakruczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a04c5aba-fb09-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020791/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa kanalizacji sanitarnej w Zakruczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPSiP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 551526,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania wykonany zostanie odcinek od studni rewizyjnej wraz z 2 metrowym odejściem na terenie działki odbiorcy.
Projektowana kanalizacja przebiegać będzie zgodnie ze spadkami terenu. Włączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej.
Podstawowe dane techniczne i opis zastosowanych materiałów
- Siecią kanalizacyjną transportowane będą ścieki bytowo-gospodarcze;
- Kanalizacja sanitarna grawitacyjna wykonana będzie z rur PVC o średnicy 200 mm, 160 mm;
- Kanalizacja wyposażona będzie w studnie rewizyjne DN1000;
- Wszystkie materiały użyte do budowy sieci kanalizacji sanitarnej muszą posiadać stosowne atesty i aprobaty techniczne
Ogólna charakterystyka:
Rurociągi grawitacyjne z rur PVC 200 mm L=662,54m;
Rurociągi grawitacyjne z rur PVC 160 mm L= 46 m
Studzienki rewizyjne z kręgów betonowych Dn 1000 mm 20 kpl.
Przepompownia ścieków 1 kpl.
Przyjęte założenia:
- grunt kat. II – III - wywóz nadmiaru ziemi 4 km; - podsypka 10 cm; - zasypka w strefie rury o grubości 20 cm; - wykop mechaniczny 80%, ręczny 20%; - wykop wąskoprzestrzenny w szalunku płytowym; - uśredniona głębokość wykopu – 2,90 m - nawierzchnia gruntowa; - przyłącza do długości 2 m na terenie działki zakończone korkiem
Prace należy wykonać zgodnie z: projektem budowlano – wykonawczym, technicznym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 851993,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1342099,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 851993,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONWESBUD Jacek Wesołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570009751
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. KONWESBUD JACEK WESOŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.U. KONWESBUD JACEK WESOŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 851993,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MAŁOGOSZCZ
więcej: przetargi MAŁOGOSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.