eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica DolnaOdbudowa drogi gminnej 363930K Ochotnica Górna - Studzionki położonej w Ochotnicy Górnej, Gmina Ochotnica Dolna oraz modernizacja tej drogi wraz z odnogą prawą



Ogłoszenie z dnia 2023-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa drogi gminnej 363930K Ochotnica Górna – Studzionki położonej w Ochotnicy Górnej, Gmina Ochotnica Dolna oraz modernizacja tej drogi wraz z odnogą prawą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182620910

1.5.8.) Numer faksu: 182620936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69148382-d862-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa drogi gminnej 363930K Ochotnica Górna – Studzionki położonej w Ochotnicy Górnej, Gmina Ochotnica Dolna oraz modernizacja tej drogi wraz z odnogą prawą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69148382-d862-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065599/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Odbudowa drogi gminnej 363930K Ochotnica Górna - Studzionki w km 0+080 - 1+100, 1+300 - 1+900 oraz modernizacja tej drogi wraz z odnogą prawą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie odbudowy drogi gminnej 363930K Ochotnica Górna – Studzionki położonej w Ochotnicy Górnej, Gmina Ochotnica Dolna w km 0+080 – 1+100, 1+300 – 1+900 oraz modernizacja tej drogi w km 0+020 – 0+080, 1+100 – 1+300, 1+900 – 1+920 wraz z odnogą prawą w km 1+740 o długości 202 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji poza SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy określają następujące dokumenty: Dokumentacje projektowe składające się z Przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty Wykonawca udzielił 60 -miesięcznej rękojmi oraz min. 36-miesięcznej gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1885649,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2463439,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1885649,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1885649,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy Strony ustalają do dnia 30 listopada 2023 r. Powyższy termin realizacji, określony został konkretną datą dzienną z uwagi na konieczność rozliczenia inwestycji (wspólnego przedsięwzięcia publicznego) realizowanej w ramach niniejszej Umowy z podmiotem udzielającym wsparcia finansowego – Nadleśnictwem Krościenko – umowa nr 363.6.2022. Z uwagi na fakt, iż określony w umowie łączącej Zamawiającego z Nadleśnictwem Krościenko terminu realizacji zadania
upływa wcześniej aniżeli pierwotny termin realizacji Przedmiotu Umowy określony w SWZ– Wykonawca wyraził zgodę na skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy do dnia 30 listopada 2023 r. Powyższa zmiana jest zmianą korzystną dla Zamawiającego i nie jest zmianą istotną w rozumieniu art. 454 ust. 2 PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.