eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryŚwiadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977947094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pszenna 2

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 475 76 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalnawyspie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.szpitalnawysp[ie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2062dbca-55e7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Firma Draeger była dostawcą wyborów medycznych, które są obecnie użytkowane przez Szpital po okresie gwarancji i rękojmi . W związku z tym usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SNW/ZP-371-41/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160632,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych na rzecz zamawiającego wg następującego katalogu usług:
a) planowane przeglądy i czynności konserwacyjne – zwane dalej łącznie czynnościami konserwacyjnymi, które są realizowane zgodnie z zaleceniami wytwórcy, importera lub dystrybutora, wynikają ze specyfiki użytkowanego wyrobu i obejmują w szczególności: ogólną kontrolę bezpieczeństwa funkcjonowania systemu, kalibrację, regulację, czyszczenie, wymianę elementów zużywalnych określonych przez producenta, a także drobne naprawy.
b) naprawy wyrobów medycznych - zwane dalej naprawami, obejmujące wszelkie niezbędne czynności, jakie Usługodawca musi przeprowadzić w celu należytego wykonania czynności naprawy, w tym wymianę zepsutych elementów oraz przeprowadzenie testów kontrolnych po naprawie.
c) aktualizacja oprogramowania – obejmuje wszelkie niezbędne czynności jakie Usługodawca musi przeprowadzić w celu aktualizacji software do najnowszej dostępnej wersji.
zwane dalej łącznie usługami serwisowymi.
d) Usługi serwisowe, o których mowa w ust.2 pkt a-c, dokumentowane są odpowiednim wpisem do paszportu technicznego, a także w razie konieczności, wystawianiem orzeczenia o stanie technicznym. Na powyżej wskazane usługi serwisowe, Usługodawca udzieli Usługobiorcy 12 miesięcznej gwarancji.
e) Usługodawca odpowiedzialny jest za zagospodarowanie odpadów powstałych w trakcie i na skutek realizacji umowy, na własny koszt i we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska oraz ustawą o odpadach i aktami wykonawczymi do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157523,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157523,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157523,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drager Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090518586

7.3.3) Ulica: Posag 7 Panien 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157523,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.