Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00385866/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35
1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dce6ceb2-2979-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce6ceb2-2979-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042153/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.4.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki.” realizowanego w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
2. Zadanie obejmuje budowę nowych odcinków sieci wodociągowej i modernizację istniejącej sieci oraz infrastruktury technicznej zaopatrzenia w wodę, celem zapewnienia mieszkańcom Gminy Panki dostępu do wody pitej. Niniejsza infrastruktura przebiegać będzie przez tereny wiejskie przeznaczone do zabudowy mieszkaniowej, gospodarczej i usługowej.
3. Do zakres prac objętych niniejszą inwestycją wchodzą w szczególności :
ETAP I - Dokumentacja projektowa - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych
i montażowych obejmującej w szczególności:
1) wykonanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązań projektowych.
2) uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami)
3) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami)
4) opracowanie i zatwierdzenie w imieniu Zamawiającego czasowej i stałej organizacji ruchu,
5) innych niezbędnych decyzji uzgodnień koniecznych do realizacji celu inwestycji jakiemu ma służyć,
6) Opracowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność) planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę.
7) W oparciu o wykonaną dokumentację projektową opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót STWIORB, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021r., poz. 2458).
II ETAP - Roboty budowlane:
1. Roboty ziemne, montażowe i odtworzeniowe budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami;
1) sieć wodociągowa PE100 f125/11,4 mm SN11 SDR16, dł. ok. - 1 750,00 m.,
2) przyłącza wodociągowe do studni wodomierzowej – rury PE100 f40 /3,7 mm SN11 SDR16 ilość - 4 szt.,
3) przepięcia istniejących przyłączy – rury PE100 f40 /3,7 mm SN11 SDR16 ilość - 7 szt.,
4) hydranty DN80 – ilość 12 szt.,
5) zasuwy DN 100– ilość 5 szt.,
2. Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej zaopatrzenia w wodę;
1) przepompownia wody z uzbrojeniem, ilość 1 szt.,
2) zbiornik wyrównawczy o pojemności 25 m3, ilość - 1 szt.,
3) sieć wodociągowa PE 125/11,4 mm dł. ok. - 120,00 m.,
4) Wymiana zasuw i hydrantów na istniejącej sieci wodociągowej, ilość – 10 szt.,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy- stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik nr 2 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną w wysokości 1 097 406,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia tj. 750 000,00 zł brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki.” (pierwsze postępowanie), realizowana w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.