eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KcyniaRemont drogi ¯urawia - W³odzimierzewo



Og³oszenie z dnia 2023-09-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi ¯urawia – W³odzimierzewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kcynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi ¯urawia – W³odzimierzewo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9dd30f3a-55f4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00400007

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00009101/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Remont drogi ¯urawia – W³odzimierzewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/795692

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie szczegó³y dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej, o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/795692

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/795692

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje nt. RODO zawarte s± w SWZ dostêpnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/795692

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO zawarte s± w SWZ dostêpnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/795692

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.795692.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia:
W niniejszym postêpowaniu przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Remont drogi ¯urawia – W³odzimierzewo.
II. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac obejmuje odcinek 1,983 km, na które sk³adaj± siê w szczególno¶ci:
1. roboty pomiarowe, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
2. roboty rozbiórkowe:
a) rozebranie 14 szt. znaków drogowych,
b) frezowanie nawierzchni: 46,250 m2,
3. roboty przygotowawcze:
a) mechaniczne ¶cinanie poboczy: 2 770,11 m2,
b) wykonanie koryta pod wzmocnienie krawêdzi jezdni: 1 035,64 m2,
4. roboty przy krawê¿nikach i obrze¿ach: krawê¿niki 15 × 22 cm – ok. 70 mb,
5. roboty w zakresie wzmocnienia krawêdzi jezdni: ok. 1035,64 m2,
6. roboty w zakresie nawierzchni jezdni: ok. 8 149,86 m2 – droga o parametrach technicznych:
a) kategoria drogi: gminna,
b) klasa drogi: D,
c) kategoria ruchu: KR1,
d) szeroko¶æ jezdni: 4 m,
e) prêdko¶æ projektowa: 30 km/h,
7. roboty w zakresie nawierzchni jezdni skrzy¿owania: ok. 79,98 m2,
8. roboty wykoñczeniowe:
a) oczyszczenie rowów i przepustów,
b) wykonanie poboczy z kruszywa 2770,11 m2,
9. wykonanie sta³ej organizacji ruchu:
a) monta¿ 31 szt. znaków drogowych,
b) rêczne malowanie linii – ok. 10,46 m2.
10. Zamawiaj±cy zwraca wszystkim zainteresowanym uwagê, ¿e dok³adny opis przedmiotu zamówienia (szczegó³owy zakres realizowanej inwestycji oraz wymagania jako¶ciowe) znajduje siê w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 SWZ – Wykonawcy winni przygotowaæ swoje oferty w oparciu o tre¶æ wskazanych tam dokumentów!
Elementy robót nieujête w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikaj±ce wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), Zamawiaj±cy uzna za wycenione i ujête w ofercie, bez mo¿liwo¶ci jakichkolwiek roszczeñ Wykonawcy z tego tytu³u. Ww. dotyczy równie¿ robót nieujêtych w przedmiarze robót a wynikaj±cych wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych i SWZ. Przedmiary robót nale¿y traktowaæ wy³±cznie jako dokumentacjê pomocnicz± w celu oszacowania zaoferowanej ceny.
11. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zaleca potencjalnym Wykonawcom bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panuj±cych na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek b³êdów / braków w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcê obci±¿aj± tego¿ Wykonawcê, gdy¿ zgodnie z ww. zastrze¿eniem winny one uwzglêdniaæ okoliczno¶ci, dane i informacje mog±ce wp³yn±æ na cenê zamówienia, a wynikaj±ce z ww. dokumentacji i warunków.
12. Wykonawca winien zrealizowaæ zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:
a) zapisami pkt. 1 powy¿ej,
b) warunkami technicznymi i prawem budowlanym,
c) obowi±zuj±cymi normami i aprobatami technicznymi,
d) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuk± budowlan±,
a tak¿e z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych w tym zakresie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa – w szczególno¶ci: konwencji ONZ o prawach osób niepe³nosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r., ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, które w szczególno¶ci polegaj± na (je¿eli dotyczy):
- pozbawieniu przej¶æ dla pieszych przeszkód w rodzaju s³upków, koszy na ¶mieci, donic (takie przeszkody na przej¶ciach ograniczaj± mo¿liwo¶æ przeje¿d¿ania osobom na wózkach, a dla osób niewidomych mog± stanowiæ zagro¿enie),
- oznaczeniu kontrastem i faktur± przej¶æ dla pieszych oraz wyjazdów dla samochodów przecinaj±cych chodniki,
- obni¿eniu wej¶æ na przej¶cia dla pieszych pozwalaj±cych na ³atwe wjechanie i zjechanie osobie na wózku,
- wyposa¿eniu skrzy¿owañ w sygnalizacjê d¼wiêkow± sprzê¿on± ze ¶wiat³ami,
- automatycznym uruchamianiu ¶wiate³, bez potrzeby korzystania z przycisku,
- umieszczeniu znaków drogowych i innych elementów wystaj±cych na wysoko¶ci przynajmniej 230 cm, dziêki czemu osoby z niepe³nosprawno¶ci± wzroku nie bêd± w nie uderzaæ (oraz wygrodzeniu przestrzeni pod schodami / podjazdami prowadz±cymi np. na k³adkê nad ulic±),
- pozbawieniu chodników przeszkód, na przyk³ad ¶mietników, s³upków, donic, skrzynek itp. oraz zapewnieniu, ¿e przej¶cie po chodniku jest proste i ma szeroko¶æ przynajmniej 120 cm,
- zapewnieniu mo¿liwo¶ci odró¿nienia chodników od dróg rowerowych poprzez zastosowanie innej faktury powierzchni i kontrastu lub fizyczne oddzielenie,
- kszta³towaniu wjazdów do bram w formê przejezdnych chodników
oraz – w przypadku jakichkolwiek trudno¶ci / problemów w zrealizowaniu ww. wymagañ, jakie stwierdzone zostan± na etapie realizacji zamówienia (w szczególno¶ci: rozbie¿no¶ci dokumentacji projektowej z ww. wymaganiami) – Wykonawca zobowi±zuje siê niezw³ocznie poinformowaæ o tym fakcie Zamawiaj±cego w celu wspólnego wypracowania rozwi±zania w tym zakresie (w szczególno¶ci z udzia³em osób wskazanych w §12 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz autora dokumentacji projektowej).
III. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotycz±cych zamówienia jakie znajduj± siê w dyspozycji Zamawiaj±cego, jako warunku z³o¿enia wa¿nej oferty.
IV. Szczegó³owy opis materia³ów stanowi±cych dostawê Zamawiaj±cego:
Zamawiaj±cy nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materia³y (urz±dzenia) niezbêdne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
V. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiaj±cy, dopuszczaj±c w Rozdziale I pkt V ppkt 6 SWZ, z³o¿enie oferty równowa¿nej, wskazuje, ¿e warunkiem uznania oferty za równowa¿n± jest uzyskanie, za pomoc± rozwi±zania równowa¿nego zaproponowanego przez Wykonawcê w ofercie, rezultatu identycznego z okre¶lonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ (w szczególno¶ci: ilekroæ w dokumentacji postêpowania oraz dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia pojawiaj± siê znaki towarowe b±d¼ nazwy w³asne produktów / towarów / urz±dzeñ / etc. nale¿y traktowaæ je jako przyk³adowe, a Zamawiaj±cy dopuszcza w takich wypadkach wszelkie dostêpne na rynku rozwi±zania równowa¿ne w ww. rozumieniu tego sformu³owania).
2. UWAGA: Zap³ata faktury nast±pi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy widniej±cy w „Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykre¶lonych i przywróconych do rejestru VAT” (tzw. bia³a lista) po dostarczeniu Zamawiaj±cemu faktury i potwierdzeniu prawid³owego wykonania zamówienia (protokó³ odbioru koñcowego z wynikiem pozytywnym – bez wad istotnych).
VI. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
1. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, okre¶la wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt. II (powy¿ej), je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.).
2. Zarówno Wykonawca jak i Podwykonawca(y) (je¿eli uczestniczy(±) w wykonaniu zamówienia) winni dokumentowaæ zatrudnienie osób okre¶lonych w pkt. 1 na pi¶mie, np. w formie listy umo¿liwiaj±cej jednoznaczn± identyfikacjê ka¿dej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikacjê przez Zamawiaj±cego zawartych umów o pracê, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, musz± byæ zawarte na pi¶mie.
3. Zamawiaj±cy jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcê / Podwykonawcê warunku wskazanego w pkt. 1 w ca³ym okresie realizacji zamówienia. W tym celu mo¿e podejmowaæ czynno¶ci szczegó³owo okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, który zawiera równie¿ sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania:
a) z powodu okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ustawy,
b) z powodu okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,
c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835).
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz±:
a) posiadaæ zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym, tj.:
- byæ zarejestrowanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
b) posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:
- Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu;
c) znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj.:
- byæ ubezpieczonym od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na warto¶æ sumy ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³,
d) posiadaæ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, tj.:
- wykazaæ nale¿yte (bez wad, opó¼nienia i zgodnie z umow±) wykonanie równowa¿nych zamówieñ w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 (dwa) w ci±gu ostatnich 5 (piêciu) lat (ilo¶æ zamówieñ nale¿y rozumieæ jako liczbê zawartych umów na remont / modernizacjê / przebudowê / budowê / rozbudowê drogi), której d³ugo¶æ by³a zbli¿ona do okre¶lonej w przedmiotowym postêpowaniu – za zamówienia równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna przebudowanie / wyremontowanie / zmodernizowanie wybudowanie / rozbudowanie drogi spe³niaj±cej ww. wymagania, tj. o d³ugo¶ci wynosz±cej co najmniej 1000 m lub wiêkszej;
- dysponowaæ nie mniej ni¿ 1 osob± mog±c± spe³niaæ obowi±zki osoby funkcyjnej zwi±zanej z realizacj± inwestycji, tj.: kierownikiem robót bran¿y drogowej – osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac bran¿y drogowej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczêciem przedmiotowego postêpowania, wykonywa³a obowi±zki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegaj±cych na przebudowie / remoncie / modernizacji / budowie / rozbudowie drogi.
3. Ocena spe³nienia warunków okre¶lonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiaj±cego dokonana poprzez analizê dokumentów, okre¶lonych w pkt. X SWZ, z³o¿onych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 i ppkt 2 lit. a) SWZ,
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci ¬– wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
4) o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 3) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (Za³±cznik nr 5) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ,
Dowodami, o których mowa w lit. a, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 6) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. b oraz lit. d SWZ,
4) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Za³±cznik nr 7) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego nale¿y z³o¿yæ dokument (w szczególno¶ci: gwarancjê lub porêczenie) potwierdzaj±cy przyjêcie przez gwaranta zobowi±zania do zap³aty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X SWZ,
b) dokument, w którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli dotyczy,
c) zobowi±zanie podmiotu(ów) udostêpniaj±cego(ych) zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny(e) podmiotowy(e) ¶rodek(ki) dowodowy(e) potwierdzaj±cy(e), ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego(ych) podmiotu(ów) oraz potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotem(ami) udostêpniaj±cym(i) zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci:
 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±
– je¿eli dotyczy (je¿eli Wykonawca korzysta z udostêpnienia zasobów).
d) kosztorys ofertowy: wype³niony (i uzupe³niony, je¿eli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowi±cego za³±cznik do SWZ, który winien zawieraæ: Informacjê o narzutach, Tabelê elementów scalonych, Kalkulacjê kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materia³ów i Sprzêtu – b±d¼ kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ, który winien zawieraæ: Informacjê o narzutach, Tabelê elementów scalonych, Kalkulacjê kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materia³ów i Sprzêtu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2020.299 t.j.).
3. Wadium w pieni±dzu winno zostaæ wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. O wniesieniu wadium w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, tj. uznania rachunku Zamawiaj±cego, która musi nast±piæ przed terminem sk³adania ofert.
4. Przelewu nale¿y dokonaæ na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.
5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wp³aty) nale¿y podaæ tytu³ przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.760726.2023” oraz podaæ informacjê o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostaæ dokonany zwrot wadium.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie,
b) z jego tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
c) winno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego,
d) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert).
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania (wskazane na 1. stronie SWZ),
f) jako beneficjent gwarancji / porêczenia winien byæ wskazany Zamawiaj±cy,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) porêczenie / gwarancja winno/a obejmowaæ sw± tre¶ci± wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia / gwarancji), b±d¼ z tre¶ci dokumentu winno wynikaæ, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dot. ofert wspólnych zosta³y okre¶lone w pkt. XIII Rozdzia³u I SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy, w szczególno¶ci w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w szczególno¶ci w §14 i §15 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ i jest dostêpny na stronie prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/795692.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/795692

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-03 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.