Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00400016 z dnia 2022-10-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Część IV - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Wieliczka
Część V - Utrzymanie zimowe chodników, schodów i rynku górnego na terenie miasta i gminy Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 20 10
1.5.8.) Numer faksu: 12 250 11 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część IV - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta WieliczkaCzęść V - Utrzymanie zimowe chodników, schodów i rynku górnego na terenie miasta i gminy Wieliczka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfefea03-2209-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025878/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Prowadzenie zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie miasta Wieliczka w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314583/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZD 432.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4438000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 460000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Wieliczka w sezonie zimowym 2022/2023
Część V - Utrzymanie zimowe chodników, schodów i rynku górnego na terenie miasta i gminy Wieliczka w okresie zimowym 2022/2023
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Wieliczka w sezonie zimowym 2022/2023 oraz utrzymanie zimowe chodników, schodów i rynku górnego na terenie miasta i gminy Wieliczka w okresie zimy 2022/2023 r. Zamówienie udzielone zostanie w częściach:
1. Część IV – Łączna długość ulic w mieście Wieliczka objętych zimowym utrzymaniem wynosi 46 563 mb. Szczegółowy zakres prowadzenia zimowego utrzymania dróg wraz z kolejnością ich odśnieżania na terenie Miasta i Gminy Wieliczka 2022/2023 został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1.1., 1.2. oraz 1.3. do nin. zaproszenia.
2. Część V – Utrzymanie zimowe chodników, schodów i rynku górnego na terenie miasta i gminy Wieliczka w okresie zimy 2022/2023 r. Zamówienie obejmuje prace związane z bieżącym utrzymaniem zimowym na terenie Miasta i Gminy Wieliczka, w tym:
I. Utrzymanie zimowe wybranych chodników: Odśnieżanie i posypywanie chodników – wg potrzeb w okresie zimowym.
II. Utrzymanie zimowe schodów: Odśnieżanie schodów i posypywanie schodów - według potrzeb w okresie zimowym.
III. Utrzymanie zimowe Rynku Górnego:
Odśnieżanie, wywóz śniegu, likwidacja zalodzeń – według potrzeb w okresie zimowym.
Szczegółowy zakres prowadzenia zimowego utrzymania chodników, schodów i rynku górnego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2.1. do nin. zaproszenia.
3. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania
90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90.61.10.00-3 - Usługi sprzątania ulic
4. Do niniejszego zamówienia zastosowanie ma art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zmienionego ROZPORZĄDZENIEM RADY (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r.
5. Po przeprowadzonych negocjacjach zostanie zawarta umowa (osobna dla każdego zadania) na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji i zgodne projektowanymi postanowieniami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6832009500 Regon: 120618017
7.3.3) Ulica: J. Jedynaka 30
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6832009500 Regon: 120618017
7.3.3) Ulica: J. Jedynaka 30
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
od 2022-11-01 do 2023-03-31
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- "Dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)"
- "Sporządzenie projektu technicznego oraz wykonanie uzupełniających prac zabezpieczających w komorze Lill Górna poz. IIn-III Kazanów"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego - malowanie poziome dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2025r.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.