Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105712/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi: pomoc prawna i techniczna w sprawach własności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wegrzynowicz@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://up-poznan.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi: pomoc prawna i techniczna w sprawach własności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c218a966-b0c3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040653/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Pomoc prawna i techniczna w sprawach właności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Inkubator Innowacyjności 4.0", projekt nr MNiSW/2020/333/DIR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105712/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-262-14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi: pomoc prawna i techniczna w sprawach własności przemysłowej świadczona przez rzecznika patentowego.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dokonanie do 60 zgłoszeń wynalazków lub innych przedmiotów własności przemysłowej
w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej (lub innych przedmiotów własności intelektualnej w urzędach udzielających praw wyłącznych) w procedurze krajowej
(tj. na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), oraz
2) doradztwo prawne i techniczne w sprawach własności intelektualnej w ilości do 20 godzin w skali miesiąca kalendarzowego.
Zgłoszenia dotyczyć będą obszaru w szczególności: rolnictwo i ogrodnictwo, inżynieria mechaniczna, inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, nauki biologiczne, nauki leśne, technologia żywności i żywienia, zootechnika i rybactwo, weterynaria, ekonomia i finanse.
3. W zakres usługi objętej zamówieniem wchodzą co najmniej następujące elementy:
Pomoc prawna i techniczna w sprawach własności intelektualnej, w szczególności w zakresie spraw własności przemysłowej, prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz prawa do odmian roślin, zgodnie z ustawą z dnia 11 kwietnia 2001 r. o rzecznikach patentowych, w tym:
1) zastępstwo prawne i procesowe w postępowaniach w trybie krajowym z udziałem Zamawiającego przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej lub innymi urzędami udzielającymi praw wyłącznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sądami i organami orzekającymi w sprawach własności przemysłowej,
2) opracowywanie opisów technicznych zgłoszeń do ochrony przedmiotów działalności twórczej przeznaczonych do przemysłowego wykorzystywania, badania zakresu ich ochrony i prowadzeniu poszukiwań dotyczących stanu techniki,
3) przygotowywanie wniosków i zgłaszanie do właściwych urzędów wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, topografii układów scalonych, znaków towarowych i oznaczeń geograficznych oraz dozorowanie terminów realizacji procedur urzędowych,
4) przeredagowywanie opisów i zastrzeżeń w odpowiedzi na pisma właściwych urzędów w ramach postępowań zgłoszeniowych,
5) podejmowanie wszelkich czynności związanych z uzyskiwaniem praw do przedmiotów własności przemysłowej, w tym weryfikacja i zawiadamianie o wezwaniach właściwych urzędów i decyzjach oraz o publikacjach,
6) dozorowanie i informowanie o terminach płatności w postępowaniach zgłoszeniowych (standardowo opłat będzie dokonywał bezpośrednio Zamawiający, a w wyjątkowych sytuacjach – Wykonawca, obciążając następnie Zamawiającego takimi kosztami),
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wynikach postępowań zgłoszeniowych otrzymanych z właściwych urzędów,
8) udział w mediacjach i negocjacjach z kontrahentami w sprawach z zakresu własności intelektualnej,
9) udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych oraz badanie stanu prawnego przedmiotów własności intelektualnej,
10) bieżące doradztwo w sprawach z zakresu prawa własności intelektualnej,
11) doraźne konsultacje w zakresie opinii prawnych i umów o wspólności praw, umów licencyjnych, umów przeniesienia praw własności intelektualnej oraz innych umów dotyczących rozpowszechniania i stosowania rozwiązań chronionych i niechronionych, w tym know-how i programów komputerowych,
12) doraźne konsultacje przy tworzeniu wewnętrznych regulacji dot. korzystania z wyników badań naukowych i prac rozwojowych powstających u Zamawiającego i trybu postępowania w sprawach z zakresu własności intelektualnej,
13) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie realizacji procesu ochrony praw własności intelektualnej,
14) upowszechnianie wiedzy z zakresu ochrony praw własności intelektualnej wśród doktorantów i pracowników Zamawiającego np. poprzez prowadzenie szkoleń, udział w seminariach lub zamieszczanie informacji w publikacjach uczelnianych,
15) zarządzanie i archiwizacja dokumentacji zgłoszeniowej oraz sprawozdawczość w zakresie świadczonej usługi,
16) badanie czystości patentowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie dokonywania zgłoszeń wynalazków lub innych przedmiotów własności przemysłowej w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej (lub innych przedmiotów własności intelektualnej w urzędach udzielających praw wyłącznych) w procedurze krajowej (tj. na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – tj. do 12 (dwunastu) dodatkowych zgłoszeń. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług z części podstawowej zamówienia w zakresie wyżej wskazanym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360882,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360882,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fijałkowscy sp.p. adwokatów i rzeczników patentowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251916177
7.3.3) Ulica: Al. T. Kościuszki 52 lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIJAŁKOWSCY SPÓŁKA PARTNERSKA ADWOKATÓW I RZECZNIKÓW PATENTOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
FIJAŁKOWSCY SPÓŁKA PARTNERSKA ADWOKATÓW I RZECZNIKÓW PATENTOWYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360882,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.